Firma TRW Aftrmarket powołała Bena Smarta na stanowisko dyrektora marketingu działu Global Parts & Services.
Ben Smart ma ponad 12-letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu zdobyte na licznych stanowiskach kierowniczych w sektorach finansowym, biznesowym i handlowym. Z firmą TRW jest związany od 2010 roku, a awans otrzymał ze swojego dotychczasowego stanowiska – starszego managera, które zajmował w dziale usług marketingowych.
Smart będzie bezpośrednio odpowiedzialny za zarządzanie danymi i podejmowanie strategicznych decyzji cenowych, a ponadto dołączy do globalnej kadry kierowniczej TRW Aftermarket. Nowy dyrektor marketingu będzie pracował w centrali TRW Aftermarket w Neuwied, w Niemczech oraz angielskich biurach w Shirley i Birmingham. Jego zwierzchnikiem jest wiceprezes i dyrektor generalny TRW, Neil Fryer.
- Ben Smart posiada sprawdzoną historię i bogate doświadczenie w branży, co jest gwarantem osiągnięcia doskonałych wyników biznesowych – komentuje Fryer.