Nowości produktowe

Części i regeneracja

ponad rok temu  04.10.2017, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Nowy katalog TRW Lucas 2017

Legendarna marka TRW Lucas w nowym katalogu przedstawia obszerne portfolio różnorodnych części zamiennych i akcesoriów do motocykli. Na 396 stronach znalazły się produkty, od układu hamulcowego, sprzęgieł, wahaczy, dźwigni hamulca i sprzęgła, podnóżków, podwyższeń i obniżeń tyłu, aż po uchwyty tablic rejestracyjnych.

W nowym katalogu na 2017 rok nie zabrakło również najnowszych produktów marki TRW. Zaprezentowano w nim nowe okładziny hamulcowe SRT Sinter Road & Track, tarcze hamulcowe do BMW
z nitowanymi tulejami, śruby do tarcz hamulcowych, podnóżki nowej serii SP oraz dźwignie hamulca i sprzęgła w czterech kolorach i dwóch długościach.

Nazwa nowych okładzin hamulcowych – SRT Sinter Road & Track, wskazuje na ich najważniejsze cechy. Dzięki dodatkowym właściwościom zapewniają one bezpieczeństwo i precyzję podczas hamowania, zarówno na ulicy, jak i na torze. Mieszanka okładziny ze spieku metalowego jest połączona z płytą nośną w sposób nierozerwalny w opatentowanej technologii NRS. Dzięki temu można wykluczyć utratę materiału okładziny nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach termicznych, jakie występują podczas jazdy po górzystym terenie lub na torze. Dzięki jednolitej strukturze okładziny hamulcowe SRT Road & Track TRW-Lucas zapewniają wysoki współczynnik tarcia nawet do końcowej grubości okładziny. Stabilny punkt docisku zapewnia hamowanie bez utraty siły również przy dużym obciążeniu termicznym. Nowe okładziny hamulcowe są wyposażone w ABE i można je łączyć z wybranymi oryginalnymi tarczami hamulcowymi oraz wszystkimi tarczami TRW Lucas.

Tarcze hamulcowe TRW-Lucas do motocykli BMW występują teraz również z nitowanymi na stałe tulejami, które znane są użytkownikom z części oryginalnych. Dzięki temu rozwiązaniu wymiana tarcz hamulcowych w motocyklu jest jeszcze łatwiejsza. Kierowcy, którzy zdecydują się na przykręcenie tarczy hamulcowej TRW-Lucas z nitowanymi na stałe tulejami do swojego BMW, wybiorą nowy wariant. Wierni wcześniejszemu rozwiązaniu z samodzielnym montażem tulei, zamówią oprócz zwykłej tarczy hamulcowej również zestaw montażowy TRW-Lucas.

Do każdej nowej tarczy hamulcowej dołączone są nowe śruby mocujące. Stare śruby często nie tylko nie wyglądają dobrze, ale podlegają również zużyciu. Aby zapewnić bezpieczeństwo, wielu producentów motocykli zaleca stosowanie nowych śrub podczas wymiany tarczy hamulcowej.

W TRW-Lucas te małe części zamienne, od których tak wiele zależy, są odpowiednio przyporządkowane do wielu modeli pojazdów w katalogu. Zapewniają zgodność z oryginalnymi specyfikacjami (OE), mają częściowo zabezpieczone gwinty śrub oraz opakowane są w zestawy o wymaganej liczbie sztuk.

Nowe podnóżki serii SP TRW-Lucas to klasa sama w sobie. Podnóżki są idealnie zaprojektowane pod względem technicznym i zostały opracowane specjalnie dla ambitnych kierowców sportowych. Dzięki lekkiej konstrukcji i anodowanej na czarno powierzchni poprawiają wygląd każdego motocykla sportowego. Podnóżki serii SP z bardzo wytrzymałego aluminium, frezowane CNC, są niezwykle lekkie. Są wyposażone w ABE i można je regulować w poziomie do 28,5 mm oraz w pionie do 18 mm. Ponadto, wiele podnóżków pozwala na odwrócenie schematu zmiany biegów.

Nowe dźwignie hamulca i sprzęgła TRW-Lucas są dostarczane w dwóch długościach i czterech kolorach. Są idealne pod względem ergonomii i umożliwiają optymalne dozowanie siły hamulca i sprzęgła. Nawet
w rękawicach można dokładnie obsługiwać pokrętło nastawcze i idealnie dopasować położenie dźwigni. Dźwignie hamulca i sprzęgła z ABE są dostępne w dwóch wersjach: w wersji „Street” o długości 80 mm oraz
w sportowej wersji „Racing” o długości 50 mm. Obydwie wersje są dostępne w kolorze czarnym, srebrnym, tytanowym i złotym. Standardowo są wyposażone w pokrętło regulacyjne w kolorze czarnym, które na życzenie jest dostarczane również w kolorze srebrnym, tytanowym, niebieskim, czerwonym lub złotym.

Nowy, obszerny katalog ogólny TRW można ściągnąć w strefie pobierania na www.trwmoto.com jako wydanie kompletne lub osobno w edycjach dla części zamiennych i wyposażenia. www.trwmoto.com

Tagi: TRW, ZF,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony