Nowości produktowe

Nowości produktowe

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Opona do przyczep
Dunlop przedstawia nową oponę SP 244 do przyczep. Jest to opona nowej generacji, która pozwala obniżyć koszty eksploatacji w przeliczeniu na kilometr, a przeznaczona jest do różnych zastosowań. Charakteryzuje ją wysoka jakość wykorzystanych materiałów, specjalnie dopasowana rzeźba bieżnika i wytrzymały korpus, co zapewnia długi przebieg i niskie koszty.

Nowa opona uzupełni doskonale się sprzedające opony SP 344 na oś sterującą i SP 444 na oś napędową. W połączeniu z nimi zagwarantuje firmom transportowym niskie koszty, niezawodność i przebieg dłuższy o 20% w stosunku do poprzedniego modelu tej opony.

Opona SP 244 ma o 20% dłuższą żywotność niż jej poprzedniczka, SP 242. Wynika to z zastosowania wyjątkowo szerokiej powierzchni styku (ilość gumy zwiększono o 15%) i redukcji tarcia. Na zwiększenie wytrzymałości opony wpłynął również sztywny wzór 5-żebrowego bieżnika o gładkich zaokrąglonych rowkach, udoskonalona konstrukcja ścian bocznych i stopki oraz pasy z kordów wykonanych ze stali o najwyższej odporności na zrywanie mechaniczne.

Nowa konstrukcja opony oznacza wydłużoną żywotność, zmniejszenie podatności na uszkodzenia i sprawia, że opony lepiej nadają się do ponownego bieżnikowania. Opona jest także lżejsza i łatwiejsza w montażu. Nowy model SP 244 zastąpi opony do przyczep SP 242 i SP 352.

Kształt rzeźby bieżnika modelu SP 244 ma także inne zalety: technologia Multi Radius Tread (MRT) zmniejsza zużycie bieżnika i wydłuża jego żywotność. Wzmocnione żebra boczne spowalniają zużycie opony i zapewniają lepszą przyczepność podczas wchodzenia w zakręt. 5-żebrowa konstrukcja bieżnika pozwala na równomierne jego zużycie, a co za tym idzie wyższe przebiegi i niższe opory toczenia. Trójwymiarowe rowki w kształcie zygzaka dają lepsze hamowanie na mokrej nawierzchni i chronią przed zatrzymywaniem kamieni. Lepszy rozkład ciśnienia w oponie – wynikający z zastosowania technologii MRT – pozwala na jej jednolite, zmniejszone zużycie. Rozmieszczenie kanałów poprzecznych pozytywnie wpływa na przyczepność na mokrej nawierzchni i zmniejsza poziom hałasu.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony