STAG R01, popularny reduktor firmy AC SA, od niedawna obsługuje silniki o mocy 180 KM. Ten jednostopniowy, membranowy reduktor przeznaczony jest do samochodowej instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej.
To właśnie w reduktorze gaz LPG zmienia fazę z płynnej na lotną (gazową). W nowej wersji wykonania reduktora STAG R01 została wprowadzona niewielka zmiana w zaworze redukcyjnym, dzięki któremu uzyskano dodatkowe 30 KM. Dzięki temu reduktor współpracuje z silnikami do 180 KM.
Jak odróżnić obie wersje wykonania? Jak zapewnia polski producent, to bardzo proste. Wersje reduktora różnią się od siebie kolorem pokrywy regulacyjnej. W reduktorze R01 150 KM pokrywa była koloru czarnego, w wersji R01 180 KM pokrywa regulacyjna jest koloru szarego (naturalny kolor aluminium).
Fot. AC SA
Komentarze (0)