Producent ogłasza nową strategię rozwoju klocków hamulcowych na rynku aftermarket prezentując na targach AAPEX i SEMA serię XTRA. Ta najnowocześniejsza technologia hamowania zwiększa wydajność i ekologiczność klocków, a nowa identyfikacja wizualna pozwala na łatwe rozróżnienie produktów.
Firma Brembo, światowy lider i innowator w dziedzinie technologii hamulców samochodowych, przedstawiła nową strategię rozwoju na rynku aftermarket wraz z premierą najnowszych klocków hamulcowych na targach Automotive Aftermarket Products Expo (AAPEX) i Specialty Equipment Market Association (SEMA) w Las Vegas w Stanach Zjednoczonych.
- Przemysł motoryzacyjny kontynuuje przechodzenie na układy napędowe przyszłości, ale jedna rzecz pozostaje niezmienna – pojazdy będą musiały bezpiecznie hamować - mówi Roberto Caravati, Chief Operating Officer Global Business Unit Aftermarket w Brembo.
- Brembo będzie dostarczało rozwiązania dla entuzjastów, producentów samochodów i kierowców wyścigowych, w celu zapewnienia jak najlepszych wrażeń z jazdy. Jednocześnie firmie zależy na tym, aby pojazdy były bezpieczniejsze dla przyszłych pokoleń, a każdy nowy produkt był bardziej ekologiczny niż poprzedni. Nasza poszerzająca się oferta została zaprezentowana na AAPEX i SEMA, a inni producenci i goście targów mogli zobaczyć i poczuć to, co najlepsze w hamowaniu.
Na targach AAPEX zadebiutowała seria klocków XTRA całkowicie pozbawionych miedzi, z niską zawartością metalu (Low Met) i z bezazbestową formułą ceramiczną (NAO) – XTRA i XTRA Ceramic. Wypełnia ona lukę pomiędzy produktami Brembo na rynek wtórny i wysokowydajnymi. W ten sposób firma udowadnia, że może dostarczać rozwiązania dostosowane do potrzeb tych, którzy w ofercie aftermarket oczekują klocków z najlepszym materiałem ciernym i o zmniejszonym wpływie na środowisko.
Brembo pokazało również nową identyfikację wizualną całej serii klocków hamulcowych, ułatwiającą rozróżnienie produktów pod względem typów płytek nośnych i podkładek. Kolor podkładki wskazuje na rodzinę produktu – czarny oznacza Prime, czerwony XTRA i srebrny Beyond. Kolor płytki nośnej wskazuje na materiał cierny – czarny oznacza Low Met, szary NAO/Ceramic, niebieski Beyond EV i zielony Beyond Greenance.
Ta nowa, rozszerzona i dostosowana do potrzeb rynku wtórnego strategia rozwoju klocków hamulcowych stała się możliwa dzięki współpracy joint venture Brembo z Gold Phoenix, która wzbogaciła i wzmocniła pozycję Brembo na rynku klocków hamulcowych w zakresie rozwoju i produkcji w najnowocześniejszych zakładach.
Fot. Brembo
Komentarze (0)