Po raz pierwszy w Las Vegas globalny dostawca branży motoryzacyjnej zaprezentuje swoje połączone portfolio technologii Faurecia i HELLA, które odpowiadają na megatrendy w zakresie elektryfikacji, zautomatyzowanej jazdy i spersonalizowanych kokpitów.
Od dobrych kilku lat na Consumer Electronics Show (CES) nie brak gadżetów i mniej czy bardziej rewolucjonizujących życie produktów. Generalnie też coraz bardziej targi w stanie Nevada zaczynają przypominać motoryzacyjne show. To właśnie na CES prezentowane są nowości, które wyznaczają przyszłe trendy zastosowań elektroniki we wszystkich dziedzinach życia. A to może być ciekawy trop dla żądnych poszerzania komfortu życia na pokładzie pojazdów niedalekiej przyszłości.
FORVIA to siódmy globalny dostawca branży motoryzacyjnej, który od połączenia marek Faurecia i HELLA ma ambicje odpowiadać na megatrendy w zakresie elektryfikacji, zautomatyzowanej jazdy i spersonalizowanych kokpitów. I to właśnie kokpity, a też siedzenia samochodowe będą magnesem przyciągającym uwagę podczas CES 2023 (5-8 stycznia, USA).
Nie tylko inżynierowie FORVIA są pewni, że wiele roślin (na przykład len i bambus) nadaje się do wykorzystania jako biokompozyty. Wielkie nadzieje pokłada się w konopiach uprawianych na skalę masową. Wykorzystanie naturalnych włókien pozwoliło stworzyć m.in. produkty z rodziny NAFILean, które są średnio o 25% lżejsze niż ich konwencjonalne odpowiedniki i oszczędzają około 28% emisji CO2. A kolejna generacja NAFILean ® jest w fazie rozwoju. NAFILean Perf ® będzie oferował największą jak dotąd redukcję wagi i emisji CO2 (odpowiednio 41% i 58%).
Podczas CES 2023 czeka nas światowa premiera technologiczna kokpitu, którego reaktywne przyciemnianie i wyświetlacz immersyjny oferują kierowcy bezpieczne i nowe doświadczenia cyfrowe. Więcej szczegółów poznamy podczas dzisiejszej konferencji prasowej.
Fot. FORVIA
Komentarze (0)