Zagraniczne

Nowości produktowe

2 godziny temu  02.10.2025, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 3 minuty

PETRONAS z premierą linii Urania

Marka znana z Formuły 1 zaprezentowała w Stambule nową linię olejów silnikowych PETRONAS Urania – flagowe rozwiązanie stworzone z myślą o branży transportowej. To kompleksowa gama produktów odpowiadająca na wyzwania takie jak oszczędność paliwa, ograniczenie przestojów oraz trwałość pojazdów w różnych klasach wiekowych i typach flot.

Polska, jako jeden z największych rynków pojazdów ciężarowych w Europie, odgrywa kluczową rolę w procesie transformacji flot w kierunku większej efektywności i zrównoważonego rozwoju. Ale przed nami też wyzwania związane z coraz większą flotą LCV, czyli lekkich pojazdów dostawczych.
W samym tylko lipcu 2025 roku w Polsce zarejestrowano 2 170 nowych samochodów ciężarowych, a od początku roku liczba ta sięgnęła już 18 636 sztuk. Łącznie na polskich drogach jeździ ponad 1,27 mln ciężarówek, co stanowi blisko 19% całej unijnej floty. To jednak nie wszystko, bo triumfy na drogach święcą też pojazdy LCV, czyli light commercial vehicles. PZPM przewiduje, że w tym roku liczba ich rejestracji może zamknąć się w 650 tysiącach sztuk. 
W tym kontekście premierowa prezentacja odświeżonej gamy PETRONAS Urania, opartej na przełomowej technologii StrongTech™, stanowi odpowiedź na realne potrzeby przewoźników i zarządców flot, którzy zmagają się ze wzrostem kosztów, zmianami technologicznymi oraz wymaganiami polityki klimatycznej. Samo wydarzenie premiery w historycznym Binbirdirek Cistern było połączeniem prezentacji, spotkania dla klientów i rozmowy o przyszłości branży.

Co nowego w PETRONAS Urania?

Nowa linia produktów PETRONAS Urania, opracowana w oparciu o technologię StrongTech™, potwierdza konsekwentne podejście firmy do innowacji i potrzeb klientów. Udoskonalona gama stanowi ważny krok w rozwoju marki, umacniając jej pozycję jako solidnego partnera dla kierowców, zarządców flot i mechaników, tym bardziej biorąc pod uwagę tak duże zróżnicowanie pojazdów. Celem zmian jest poprawa osiągów, niezawodności i wygody użytkowania każdej floty - tej małej i obejmującej kilkaset aut. Wprowadzenie nowej oferty to także odpowiedź na zmieniające się realia rynku pojazdów użytkowych, w którym rosnące koszty, postęp technologiczny i wymagania związane ze zrównoważonym rozwojem kształtują na nowo standardy logistyki i eksploatacji flot.

- To nowe otwarcie ma na celu odpowiedzieć na realne potrzeby naszych klientów – niezależnie od tego, czy jest to menedżer floty poszukujący niższych kosztów całkowitych, kierowca-właściciel dbający o każdą kroplę paliwa, czy mechanik oczekujący niezawodności pod maską - mówi Samantha Burello, szefowa marketingu regionalnego, działu Commercial Excellence i obsługi klienta w regionie EMEA w PETRONAS Lubricants International.
- Przygotowaliśmy kompleksowe rozwiązanie, które wspiera sukces naszych klientów: poza olejami silnikowymi i płynami eksploatacyjnymi oferujemy także usługi predykcyjnego utrzymania ruchu, rozumiejąc, że pewność sprawnie działającej, mocnej floty to podstawa konkurencyjności i odporności biznesu.

Fot.  PETRONAS

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony