Zagraniczne

nie przegap

2 dni temu  24.03.2025, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 2 minuty

Targi z efektem synergii

THE TIRE Cologne (TTC) i Autopromotec w Bolonii, dwie wiodące imprezy targowe dla profesjonalistów, po raz kolejny skoordynowały swoje terminy. Pierwsza z imprez odbywać się będzie w latach parzystych, a druga w latach nieparzystych.

Bliska współpraca organizatorów podkreśla znaczenie obu targów jako wiodących platform innowacji i trendów w branży. Dowodem tej partnerskiej współpracy jest nie koordynacja kalendarza targowego - w latach parzystych THE TIRE Cologne i Autopromotec w Bolonii w latach nieparzystych. I tak, włoskie targi zapraszają na najbliższą edycję w dniach 21–24 maja 2025 roku, a targi TIRE COLOGNE odbędą się w dniach 9–11 czerwca 2026 r.

Podejmując tę decyzję, obaj organizatorzy wzięli pod uwagę życzenia wystawców i zwiedzających, chcących uniknąć dublowania się wydarzeń , by optymalnie wykorzystać potencjał rynkowy obu wydarzeń. Skoordynowana strategia rozszerzy zasięg obu targów, wzmocni synergię międzynarodową i otworzy nowe możliwości biznesowe.

Przyszłe tematy, takie jak zrównoważony rozwój, cyfryzacja i elektromobilność, odgrywają coraz ważniejszą rolę w obu branżach - wyposażenia warsztatowego i części zamiennych do samochodów, oraz branży oponiarskiej.

- Bliska koordynacja harmonogramu między targami THE TIRE COLOGNE i Autopromotec jest ważnym krokiem w kierunku zapewnienia naszym wystawcom i zwiedzającym maksymalnego bezpieczeństwa planowania i potencjału rynkowego. Jasny podział na lata parzyste i nieparzyste tworzy synergię, wzmacnia międzynarodową sieć kontaktów i umożliwia nam konkretne zajęcie się ważnymi tematami branżowymi - wyjaśnia Christoph Werner, Członek Zarządu i Kierownik Działu Zarządzania Targami TTC.

- Jesteśmy głęboko przekonani, że to odnowione partnerstwo pozwoli naszemu sektorowi zoptymalizować udział w obu targach. Podczas gdy branża oponiarska przyciąga niemal tę samą publiczność, komplementarność obu targów pozostaje fundamentalna i zamierzamy ją wzmocnić - dodał Renzo Servadei, CEO Autopromotec.

Fot. Koelnmesse

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony