Platforma internetowa B2B ALZURA Tyre24 w ciągu ostatnich dwóch lat odnotowała pozytywny rozwój w segmencie motoryzacyjnego rynku wtórnego. W tym okresie zasób artykułów na motoryzacyjnym rynku wtórnym wzrósł o 78%.
40 000 partnerów platformy w całej Europie, takich jak sprzedawcy opon, warsztaty samochodowe i sprzedawcy samochodów, ma dostęp do asortymentu internetowego obejmującego 16 milionów różnych części samochodowych 972 marek. Obok dalszego rozwoju na rynku wtórnym ALZURA Tyre24 w ciągu ostatnich dwóch lat zdołała zintegrować również części wyposażenia oryginalnego. Obecnie wielu dostawców oferuje silny asortyment części oryginalnego wyposażenia z około 350.000 pozycji.
ALZURA Tyre24 chciałaby rozszerzyć tę działalność poprzez pozyskanie małych dealerów samochodowych aż po duże sieci dealerów samochodowych jako dostawców oryginalnego wyposażenia. Rozszerzenie asortymentu produktów i oferowanych marek było możliwe dzięki europejskiej sieci ponad 2 000 dostawców. Dzięki szerokiemu i głębokiemu asortymentowi produktów nabywcy mają do dyspozycji całe spektrum części samochodowych.
Ponieważ Tyre24 nie oferuje zróżnicowanych cen, bonusów itp., klienci handlowi mogą korzystać z najlepszych warunków hurtowych od wartości zamówienia jednego euro. W sumie kupujący w ALZURA Tyre24 mają dostęp do 18 milionów ofert online od ponad 2.000 marek w trzech kategoriach produktów: opony, felgi i samochodowe części zamienne.
Komentarze (0)