Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  25.03.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Z linii produkcyjnej Fiat Powertrain Technologies Poland w Bielsku-Białej zjechał 5-milionowy egzemplarz silnika 1.3 MultiJet. Jest to rekord, który świadczy o ogromnym sukcesie tej wysokoprężnej jednostki.

Ciągłe udoskonalenia technologiczne sprawiły, że silnik 1,3 MultiJet, aktualnie produkowany w najnowszej wersji tej technologii, znanej pod nazwą MultiJet II, dostępny jest w wersjach o różnej mocy: od wersji z turbosprężarką o stałej geometrii (75 KM), po wersję z turbosprężarką o zmiennej geometrii (od 85 do 95 KM). Wszystkie silniki 1.3 MultiJet zapewniają doskonałe osiągi przy obniżonym zużyciu paliwa, a dzięki nowoczesnej technologii gwarantują wydłużenie okresu serwisowego: wymiana oleju co 35 tys. km, przeglądy co 250 tys. km.

1.3 MultiJet montowany jest w wielu samochodach z gamy Fiat Group Automobiles – we Fiatach: Panda, Punto, Qubo, Doblo, Strada, Fiorino, 500 i 500L, Lancii Ypsilon, Alfie Romeo MiTo, jak i w samochodach marek konkurencyjnych.

Pięciomilionowy egzemplarz silnika 1.3 MultiJet o mocy 85 KM zostanie zamontowany w Fiacie 500L, który łączy kultowy styl 500-ki z funkcjonalnością samochodu wielozadaniowego. Z tego wyjątkowego połączenia zrodziło się pojęcie „City Lounge”, nowej koncepcji samochodu kompaktowego.

Osiągnięcie tego znaczącego celu świadczy również o wysokiej jakości produkcji zakładu w Bielsku-Białej, który – jak cała Grupa Fiata – przyjął zasady WCM (Word Class Manufacturing), międzynarodowej metodologii organizacji procesu produkcyjnego, zgodnego z najwyższymi standardami na światowym poziomie.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony