Firma AD Polska jest wyłącznym dystrybutorem nowej linii tarcz hamulcowych marki Fomar Friction.
Do tej pory Fomar Friction oferowało tarcze hamulcowe do samochodów ciężarowych i autobusów. Od stycznia 2015 r. portfolio firmy rozrosło się o tarcze do samochodów osobowych i lekkich dostawczych, obejmując na razie ponad 300 najpopularniejszych referencji (docelowo ma być ich ponad 1000, co zapewni około 90-procentowe pokrycie rynku).
W zależności od średnicy i wagi tarcze pakowane będą pojedynczo lub po dwie sztuki.
- Dążymy do takiego skompletowania oferty, aby do każdego kompletu naszych klocków pasowała tarcza hamulcowa – wyjaśnia Radosław Wyciszkiewicz z firmy Fomar Friction.
Wyłącznym dystrybutorem nowej linii tarcz hamulcowych Fomar Friction jest firma AD Polska.
- Tarcze trafią do warsztatów i sklepów poprzez nasze dotychczasowe kanały dystrybucji – mówi Dawid Cieśla, dyrektor marketingu i sprzedaży w firmie AD Polska.
Komentarze (0)