AISIN Europe wprowadził 126 nowych pozycji do oferty zestawów, kompletów i superkompletów sprzęgieł, a także sześć nowych tłumików drgań skrętnych do samochodów marek Toyota i Lexus z napędem hybrydowym.
Normy emisji zanieczyszczeń są z roku na rok surowsze. Władze państw ściśle współpracują z instytucjami branżowymi oraz producentami samochodów i części, żeby jak najbardziej ograniczyć naszą zależność od paliw kopalnych. W całej Unii Europejskiej planowana jest rezygnacja z ich stosowania – zależnie od kraju – w latach 2030–2050. Bezpośrednim efektem tych działań jest wzrost zarówno wykorzystania, jak i sprzedaży samochodów z napędem hybrydowym.
Oznacza to, że liczba takich pojazdów na rynku wtórnym będzie z roku na rok coraz większa. Aby zachować konkurencyjność, mechanicy na rynku wtórnym muszą mieć dostęp do najnowszych produktów.
- Dla AISIN priorytetem jest zapewnienie naszym klientom dostępu do najnowszych produktów. Dlatego bardzo dużo inwestujemy w badania i rozwój części nowych w naszej ofercie. Nasze części są łatwe w montażu. Cechuje je niezawodna jakość oryginalnego wyposażenia. Oferujemy wybór solidnych produktów, które pozwolą warsztatom mechanicznym spokojnie rozwijać działalność - mówi Bérenger Léonard, starszy kierownik ds. strategii rynku wtórnego.
AISIN oferuje szeroki wybór zestawów, kompletów i superkompletów sprzęgieł o jakości oryginalnego wyposażenia do wszystkich modeli. Najnowsze pozycje w ofercie są przeznaczone przede wszystkim do samochodów europejskich, ale są wśród nich również części do marek i modeli japońskich oraz koreańskich. Oferta została rozszerzona o 126 jednostek magazynowych (SKU). Dodane zostały części do wielu modeli, m.in.: Renault Clio, Megane i Kangoo, VW Golfa, Passata, Tiguana i Touran, Audi A3, Opla Astry i Skody Octavii.
Oferowany przez AISIN wybór tłumików drgań skrętnych do pojazdów z napędem hybrydowym został wzbogacony sześcioma SKU. Są one przeznaczone do modeli Toyota Auris, Corolla, Prius, RAV 4 i Yaris.
Tłumik drgań skrętnych pełni funkcję zarówno amortyzatora, jak i rozdzielacza zasilania między napędem termicznym i elektrycznym. Eksperci AISIN zalecają wymianę tej części, jeżeli przejście z napędu elektrycznego na termiczny nie przebiega płynnie. Tłumiki drgań skrętnych zużywają się stopniowo w każdym samochodzie. Ponieważ jednak sekwencja zmiany między napędem termicznym i elektrycznym w pojazdach z napędem hybrydowym powtarza się nieustannie, muszą one być uważniej obserwowane, ponieważ mogą zużywać się szybciej niż w tradycyjnych samochodach.
Fot. AISIN
Komentarze (0)