Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  02.10.2023, ~ Administrator - ,   Czas czytania 6 minut

Bilstein B4, B6 czy zawieszenie gwintowane?
Strona 2 z 2

BILSTEIN_BMW-Tuning_4.jpg

Jeśli amortyzatory serii B4 i B6 to dla Ciebie zbyt mało jeśli chodzi o usztywnienie zawieszenia i wrażenia z jazdy, to BILSTEIN wychodzi z ofertą zawieszenia B16 i EVO T1 za pomocą których można dokładnie zdefiniować, czy samochód ma mieć charakterystykę komfortową, czy wręcz sportową. Wykonane w technologii „Coilover” zawieszenie charakteryzuje się tym, że możliwe jest precyzyjne ustawienie sztywności sprężyny, a także siły tłumienia.

Regulacje odpowiednich amortyzatorów można wykonać szybko i bez użycia specjalnych narzędzi. Siłę tłumienia reguluje się w stanie zamontowanym, obracając pokrętło regulacyjne na amortyzatorze. Równolegle regulując kontrolę dobicia i odbicia można idealnie dopasować prowadzenie do indywidualnych potrzeb.

BILSTEIN realizuje podstawową charakterystykę zawieszenia gwintowanego przez precyzyjnie wykonane kanały zaworowe i zmianę oporu przepływu oleju w tłoku amortyzatora. Siła tłumienia jest regulowana przez kanał tworzący równolegle obejście. Reguluje to dodatkowy przepływ oleju, co sprawia, że charakterystyczne ustawienie amortyzatora jest „miększe” lub „twarde”. Zawieszenie po montażu jest pierwotnie ustawione przez przeszkolonego mechanika. Kierowca wiedząc, jakie ma potrzeby, może dokonać własnoręcznej korekty za pomocą pokrętła, którym precyzyjnie można zmienić charakterystykę tłumienia.

Należy także wspomnieć o tym, że wszystkie zawieszenia BILSTEIN B16 i EVO T1 działają prawidłowo w każdym ustawieniu, co oznacza, że możliwa jest zmiana charakterystyki zawieszenia, ale nie ma ona wpływu na bezpieczeństwo prowadzenia samochodu.  

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony