Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  18.04.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Blokady antykradzieżowe Niedźwiedź-Lock

W dzisiejszych czasach informatyka i elektronika są w samochodach wszechobecne. Zarówno starsze modele aut, jak i najnowsze rozwiązania proponowane przez producentów opierają się w większości na nowinkach technologicznych z dziedziny elektroniki. Niestety, szybki rozwój technologii jest również sprzymierzeńcem złodziei...

Złodzieje dysponują coraz nowocześniejszymi narzędziami, które w szybki i łatwy sposób pozwalają obejść zabezpieczania elektroniczne. Kradzież samochodów przy pomocy komputera jest dzisiaj bardzo popularna, będąc często jedynym sposobem kradzieży najnowszych modeli aut. Starsze modele aut nie mają przed złodziejami już żadnych tajemnic.

Blokada bezbolcowa produkcji Niedźwiedź-Lock to mechaniczny system zabezpieczenia samochodu przed kradzieżą poprzez blokowanie dźwigni zmiany biegów w pozycji „wsteczny bieg” w samochodach z manualną skrzynią biegów lub w pozycji „parking” w samochodach ze skrzynią automatyczną. Innymi słowy, założona blokada całkowicie uniemożliwia poruszanie się samochodem. Jest zabezpieczeniem mechanicznym, które nie ulega awariom i nie może zostać uszkodzone lub złamane przez włamywacza. Zamek blokady wykonany jest dodatkowo z metalu hartowanego, co chroni go przed rozwierceniem.

Zastosowane w procesie produkcji blokad Niedźwiedź-Lock rozwiązania, technologie oraz przemyślana konstrukcja zapewniają im niezawodność oraz skuteczność działania. Szczególne znaczenie mają kształtowane obudowy osłonowe blokady oraz sama obudowa zamka. Uniemożliwiają one dostęp do zamka blokady z bolcem blokującym. Montaż blokady odbywa się na istniejących otworach technologicznych, przy użyciu specjalnych śrub i nakrętek zrywalnych.

Blokada mocowana jest wewnątrz samochodu, pod elementami zabudowy w otoczeniu dźwigni zmiany biegów. Jej usytuowanie uzależnione od rozwiązań konstrukcyjnych zastosowanych w danym modelu samochodu, np. od konstrukcji skrzyni biegów, budowy i umiejscowienia mechanizmu dźwigni biegów.

Sposób montażu

Montaż blokady nie powoduje uszkodzenia karoserii, nie ingeruje również znacząco we wnętrze samochodu, tworząc dyskretną obudowę wokół skrzyni biegów lub pod kierownicą i nie przeszkadza w codziennym użytkowaniu samochodu.

Czas montażu blokady uzależniony jest od typu samochodu i wynosi od 1,5 do 3 godz. Sposób mocowania blokady zależy głownie od kształtu tunelu oraz mechanizmu zmiany biegów. Do mocowania blokady z reguły wykorzystywane są istniejące w samochodzie śruby i otwory technologiczne. Blokada mocowana jest śrubami zrywalnymi lub nakrętkami zrywalnymi. Taki sposób montażu sprawia, że demontaż możliwy jest tylko w warunkach warsztatowych, przy użyciu specjalistycznych narzędzi.

Blokady projektowane są w taki sposób, aby uniemożliwić dostęp do trzpienia blokującego oraz kluczowych elementów układu zmiany biegów. W tym celu stosowane są metalowe części zabudowujące układ.

Konstrukcja blokady zapewnia maksymalną sztywność i odporność na ingerencję mechaniczną (przecięcie, wyłamanie, rozbicie, itp.). Jej elementy pokryte zostały powłokami antykorozyjnymi, stanowiącymi ochronę przed szkodliwym wpływem wilgoci i nadającymi blokadzie estetyczny wygląd.

Najbardziej zaawansowany technologicznie element blokady to zamek, który stanowi kluczowy jej element. Jest to niezwykle precyzyjna i skomplikowana część, którą trudno uszkodzić. Specjalny system kodowy kluczy zapewnia ponad 3 200 000 kombinacji, czyniąc go praktycznie niepowtarzalnym.

Istota zabezpieczenia

Od prawie 35 lat firma Niedźwiedź-Lock oferuje niezawodne antykradzieżowe systemy zabezpieczeń mechanicznych. Jakość produktów firmy Niedźwiedź-Lock potwierdzona została licznymi patentami i certyfikatami, w tym najbardziej prestiżowym w branży motoryzacyjnej – monachijskim TÜV-em. Blokady zyskały również uznanie czołowych importerów i producentów samochodów.

DEMONTAŻ KONSOLI

 

MONTAŻ BLOKAD

 

ZRYWANIE NAKRĘTEK

 

WIERCENIE OTWORU

 

EFEKT KOŃCOWY

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony