Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  23.06.2023, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Chłodnica e-osi dla NIO

Firma NIO zleciła Grupie UFI produkcję chłodnicy e-osi do swojego najnowszego pojazdu elektrycznego (BEV).

Podstawowym elementem samochodu typu BEV jest e-oś. To kompaktowa jednostka o budowie modułowej złożona z silnika, elektroniki i przekładni głównej, znajdująca się między kołami. Jako kluczowy element BEV e-oś wymaga optymalnej temperatury działania. Gwarantuje ją technologia UFI Filters w formie aluminiowej chłodnicy wykonanej w technologii lutowania próżniowego.
Projekt został przyznany UFI w uznaniu dla jej zaawansowanych rozwiązań technologicznych i wzorowych relacji z klientami. Dla firmy oznacza to początek partnerstwa z międzynarodowym producentem inteligentnych pojazdów z siedzibą w Szanghaju, posiadającym oddziały i działy badawczo-rozwojowe na całym świecie. NIO to nie tylko producent pojazdów, ale też firma realizująca nową wizję mobilności, skupioną wokół zasad zrównoważonego rozwoju i budowania społeczności użytkowników. Założona w listopadzie 2014 r., ma również na celu kształtowanie stylu życia, dążąc do budowania społeczności użytkowników inteligentnych pojazdów elektrycznych. Firma projektuje, rozwija, a także produkuje i sprzedaje samochody klasy premium oraz napędza rozwój technologiczny w zakresie autonomicznej jazdy, technologii cyfrowych, silników elektrycznych i akumulatorów. NIO wprowadza również przełomowe rozwiązania i innowacje, czego przykładem są technologia wymiany baterii – Battery as a Service (BaaS) i technologia autonomicznej jazdy – Autonomous Driving as a Service (ADaaS).
Portfolio jej produktów obejmuje: flagowy sześcioosobowy inteligentny elektryczny SUV ES8, średniej wielkości pięcioosobowy inteligentny elektryczny SUV ES7 (lub EL7), pięcioosobowy inteligentny elektryczny SUV ES6, flagowy pięcioosobowy inteligentny elektryczny SUV EC7, pięcioosobowy inteligentny elektryczny SUV coupe EC6, flagowy inteligentny elektryczny sedan ET7 oraz średniej wielkości inteligentny elektryczny ET5.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony