Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  16.03.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Co z dostawami do warsztatów? Jak działają dystrybutorzy części? [RAPORT]

Niemal wszyscy dystrybutorzy części zamiennych w Polsce poinformowali swoich klientów o bardzo zbliżonych działaniach - dostawy części nie są zawieszone, zalecana forma kontaktu to internet i telefon, w przypadku odwiedzin w filiach prośba o zachowanie środków ostrożności! To oczywiście odpowiedź na rozprzestrzeniające się w Polsce zagrożenie koronawirusem.

O zaleceniach Inter Cars pisaliśmy w piątek - TUTAJ.

- W związku z aktualnym zagrożeniem epidemiologicznym, sugerujemy korzystanie ze zdalnych narzędzi do zamawiania towaru poprzez: Webterminal, Integra Webkatalog oraz telefon, zalecając ograniczenie wizyt w naszych punktach sprzedaży. Apelujemy również o rozważne zakupy, celem minimalizowania zbędnych zwrotów towaru. Jeśli jednak Państwa wizyta jest niezbędna, prosimy o zachowanie zalecanych środków ostrożności: unikanie kontaktu fizycznego (podawania ręki), zachowania bezpiecznej odległości od pracownika (min. 1 m), korzystania z mydła i środka  dezynfekującego. Obecnie nasza dystrybucja funkcjonuje w trybie normalnym: zarówno sprzedaż, logistyka, transport jak i wszystkie pozostałe procesy są realizowane i na tę chwilę nie planujemy zmian w tym zakresie - czytamy na stronie Auto Land Polska S.A.

- Kierując się Państwa spokojem informujemy, że pomimo aktualnej sytuacji w kraju robimy wszystko, aby zabezpieczyć Wasze biznesy. Zamówienia i wysyłka towarów, transport – wszystko działa zgodnie z planem. Jako odpowiedzialna firma podejmujemy wszelkie kroki, aby zadbać o bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników:od wczoraj nasi przedstawiciele handlowi, w tym managerowie regionów oraz inżynierowie sprzedaży, obsługują Państwa zdalnie,

  • cały dział IT nieustannie czuwa nad poprawnym działaniem katalogu online,
  • eksperci Moto-Profil ds. sprzedaży oraz logistyki na bieżąco monitorują rozwój wydarzeń,
  • kurierzy stosują się do najaktualniejszych wytycznych sanitarnych.

Możecie być Państwo pewni, że w tym trudnym dla nas wszystkich czasie macie partnera biznesowego, na którym możecie polegać. Cały czas dostosowujemy nasze działania do zmieniającego się rynku. Pracownicy Moto-Profil dostępni są pod telefonem, mailem oraz aktywnie używają aplikacji Microsoft Teams - to komunikat Moto-Profil.

- W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych partnerów biznesowych, współpracowników oraz ich najbliższych, wprowadziliśmy w naszej firmie działania prewencyjne, aby nie dopuścić do pojawienia się koronawirusa w najbliższym otoczeniu. Zwracamy się z prośbą do naszych partnerów biznesowych o ograniczenie wizyt w naszych oddziałach i dokonywanie zamówień głównie drogą on-line lub telefoniczną. Jeśli wizyta w naszym oddziale będzie konieczna, prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności, zgodnie z zaleceniami Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Czasowo wstrzymujemy także wizyty przedstawicieli handlowych u naszych partnerów biznesowych - informuje Inter-Team.

- Pomimo międzynarodowych i wewnętrznych ograniczeń spowodowanych pandemią SARS-Cov-2, spółka ELIT Polska bez zmian kontynuuje swoją działalność operacyjną. W pełnym zakresie przyjmowane i realizowane są zamówienia i dostawy do filii oraz warsztatów. Spółka ELIT Polska, stosując się do zaleceń służb sanitarnych, zaleca ograniczenie osobistych wizyt w filiach na rzecz składania zamówień on-line lub telefonicznych. Wszystkie działy pracują w tym samym trybie i godzinach. Obecnie dostawy towarów do Polski, jak i poszczególnych magazynów oraz filii realizowane są bez żadnych zakłóceń. Tym samym utrzymany jest na bieżąco ciąg zamówień i usług. Niemniej warto dokonywać przemyślanych zakupów, co zapobiegnie niepotrzebnemu „krążeniu” towaru. W przypadku konieczności osobistej wizyty w filii ELIT Polska należy przestrzegać ogólnie przyjętych zasad - zachowania bezpiecznej odległości min. 1,5 metra od drugiej osoby, dokładne mycie rąk oraz ich dezynfekcję, niepodawanie rąk podczas powitania i ograniczenia transakcji gotówkowych na poczet transakcji on-line bezpośrednio z poziomu katalogu cyfrowego - informuje Elit Polska.

- Informujemy, że Auto Partner S.A. jest do Państwa dyspozycji – cała działalność operacyjna na chwilę obecną nie jest zagrożona – pracujemy wg standardowych procedur, a procesy i zamówienia są procedowane. Dostawy towaru są realizowane niezmiennie i dołożymy wszelkich starań, aby były jak dotychczas terminowe. Zachęcamy do składania zamówień za pomocą katalogów online oraz poprzez kontakt telefoniczny - czytamy w komunikacie Auto Partner S.A.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony