Części i regeneracja

13 dni temu  16.03.2020, ~ Administrator   

Co z dostawami do warsztatów? Jak działają dystrybutorzy części? [RAPORT]
Strona 1 z 2

Niemal wszyscy dystrybutorzy części zamiennych w Polsce poinformowali swoich klientów o bardzo zbliżonych działaniach - dostawy części nie są zawieszone, zalecana forma kontaktu to internet i telefon, w przypadku odwiedzin w filiach prośba o zachowanie środków ostrożności! To oczywiście odpowiedź na rozprzestrzeniające się w Polsce zagrożenie koronawirusem.

O zaleceniach Inter Cars pisaliśmy w piątek - TUTAJ.

- W związku z aktualnym zagrożeniem epidemiologicznym, sugerujemy korzystanie ze zdalnych narzędzi do zamawiania towaru poprzez: Webterminal, Integra Webkatalog oraz telefon, zalecając ograniczenie wizyt w naszych punktach sprzedaży. Apelujemy również o rozważne zakupy, celem minimalizowania zbędnych zwrotów towaru. Jeśli jednak Państwa wizyta jest niezbędna, prosimy o zachowanie zalecanych środków ostrożności: unikanie kontaktu fizycznego (podawania ręki), zachowania bezpiecznej odległości od pracownika (min. 1 m), korzystania z mydła i środka  dezynfekującego. Obecnie nasza dystrybucja funkcjonuje w trybie normalnym: zarówno sprzedaż, logistyka, transport jak i wszystkie pozostałe procesy są realizowane i na tę chwilę nie planujemy zmian w tym zakresie - czytamy na stronie Auto Land Polska S.A.

- Kierując się Państwa spokojem informujemy, że pomimo aktualnej sytuacji w kraju robimy wszystko, aby zabezpieczyć Wasze biznesy. Zamówienia i wysyłka towarów, transport – wszystko działa zgodnie z planem. Jako odpowiedzialna firma podejmujemy wszelkie kroki, aby zadbać o bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników:od wczoraj nasi przedstawiciele handlowi, w tym managerowie regionów oraz inżynierowie sprzedaży, obsługują Państwa zdalnie,

  • cały dział IT nieustannie czuwa nad poprawnym działaniem katalogu online,
  • eksperci Moto-Profil ds. sprzedaży oraz logistyki na bieżąco monitorują rozwój wydarzeń,
  • kurierzy stosują się do najaktualniejszych wytycznych sanitarnych.

Możecie być Państwo pewni, że w tym trudnym dla nas wszystkich czasie macie partnera biznesowego, na którym możecie polegać. Cały czas dostosowujemy nasze działania do zmieniającego się rynku. Pracownicy Moto-Profil dostępni są pod telefonem, mailem oraz aktywnie używają aplikacji Microsoft Teams - to komunikat Moto-Profil.

- W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych partnerów biznesowych, współpracowników oraz ich najbliższych, wprowadziliśmy w naszej firmie działania prewencyjne, aby nie dopuścić do pojawienia się koronawirusa w najbliższym otoczeniu. Zwracamy się z prośbą do naszych partnerów biznesowych o ograniczenie wizyt w naszych oddziałach i dokonywanie zamówień głównie drogą on-line lub telefoniczną. Jeśli wizyta w naszym oddziale będzie konieczna, prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności, zgodnie z zaleceniami Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Czasowo wstrzymujemy także wizyty przedstawicieli handlowych u naszych partnerów biznesowych - informuje Inter-Team.

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 11

  • 4
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 2
    POINFORMOWANY
  • 2
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 1
    WKURZONY
  • 2
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony