Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  10.05.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

ContiTech radzi: Prawidłowa wymiana paska rozrządu

W trakcie wymiany paska rozrządu zaistnieć mogą istotne problemy, wynikające z nieprawidłowego montażu. Aby operacja wymiany przebiegała bezproblemowo, eksperci ContiTech przygotowali szczegółową instrukcję montażu.

Niniejszy opis dotyczy prawidłowego montażu rolki napinającej z zestawów CT1028K3/WP1-5 do pojazdów VW, Audi, Ford, Skoda i Seat z silnikami 1.9 TDI PD.

Problem

Zawleczka blokująca (T10115) dostarczana jest w opakowaniu zestawu luzem i nie jest umieszczona w rolce napinającej.

Przyczyna

Zawleczka wykorzystywana jest do blokowania położenia zamontowanej rolki napinającej w czasie obrotu całkowicie do tyłu w taki sposób, aby pasek mógł być zdemontowany z napięciem maksymalnie obniżonym. Zawleczka służy jedynie do pomocy przy mechanicznym blokowaniu mimośrodowej płytki czołowej w celu umieszczenia rolki napinającej w położeniu maksymalnego „luzu”.

Rozwiązanie

Zawleczka blokująca może być umieszczona w rolce w dowolnym momencie, ponieważ nie powoduje powstawania żadnych dodatkowych skutków (np. naprężenia wstępnego itd.) wewnątrz rolki napinającej.

Fot. Rolka napinająca V55739

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony