Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  12.12.2011, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Firma Delphi Automotive poszerza swoją ofertę artykułów przeznaczonych na niezależny rynek części zamiennych, koncentrując się na nowych technologiach, włączając w to samochody hybrydowe, elektryczne oraz samochody z silnikami Diesla i silnikami benzynowymi. Jednym z elementów potwierdzających zaangażowanie Delphi w zapewnienie bezpieczeństwa krytycznych elementów samochodu jest oferta tarcz i klocków hamulcowych, odpowiadających jakością wyposażeniu fabrycznemu, która jest dostępna dla niezależnego rynku części zamiennych już w 6 miesięcy od wprowadzenia do sprzedaży nowego modelu samochodu.

- Nasza polityka wprowadzania, jako pierwsza firma na świecie, części zamiennych do nowych modeli współgra z wprowadzaniem na rynek nowych modeli samochodów, między innymi samochodów elektrycznych i hybrydowych - stwierdził Gaël Escribe, vice-prezes niezależnego rynku części zamiennych, Delphi Product & Service Solutions, na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.

- Mając ponad 100 lat doświadczenia we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań, nadal angażujemy się w dostarczanie na niezależny rynek części zamiennych części zamiennych, odpowiadających jakością wyposażeniu fabrycznemu. Wyposażenie fabryczne to nasze DNA – nie tylko dostarczamy produkty w chwili, kiedy samochód jest produkowany, ale także przez cały okres jego użytkowania.

Wszystkie produkty Delphi przechodzą przez rygorystyczny proces opracowywania i testów. Od samego początku Delphi opracowuje produkty, które są zgodne z procesami weryfikacji (PPV) i akceptacji (PPAP) komponentów. PPV potwierdza, że wyprodukowana część będzie działać dokładnie w taki sam sposób, jak prototyp, według którego została wyprodukowana, a PPAP gwarantuje, że wszystkie części spełniają wymagania określone dla próbek inżynierskich.

Dodatkowe testy laboratoryjne obejmują badanie gęstości, odporności na ścinanie, ściskanie, ściskanie na gorąco, odprowadzanie ciepła i badanie rozszerzalności termicznej. Klocki hamulcowe Delphi podlegają również zewnętrznym testom, wykonywanym zgodnie z europejską normą AK Master, testom Auto Motor i Sport (AMS), badaniu generowanego hałasu, testom alpejskim, testowi w wysokich prędkościach na autostradzie oraz testom FMVSS, i pełnemu testowi Ameca (tak, by spełnić również amerykańskie wymagania do badania części). Zgodnie z prawodawstwem europejskim, klocki Delphi spełniają wymagania normy ECE R90. 

Czujniki ABS Delphi przechodzą rygorystyczne badania, między innymi są poddawane działaniu temperatury od 175°C do -40°C oraz testom zmęczeniowym i wytrzymałościowym, przeprowadzanym we mgle solnej.. Podczas testowania, czujniki są poddawane działaniu oleju silnikowego, płynu hamulcowego, płynu chłodzącego i detergentów używanych do mycia samochodów – tak by zapewnić, że w przypadku kontaktu nie wystąpią niepożądane reakcje. Wszystkie połączenia terminali są pokrywane nierdzewnymi metalami tak by zapobiec korozji a prowadnice kabli w cewkach magnetycznych i złącza zostały tak zaprojektowane, aby sygnał dostarczany przez nie do ECU odpowiadał jakością sygnałowi dostarczanemu przez komponenty montowane fabrycznie. Czujniki ABS Delphi są objęte 2 – letnią gwarancją.

Kompletna oferta produktów Delphi jest dostępna w katalogu Tecdoc, dla którego firma jest dostawcą danych kategorii „A”. Wszystkie części zostały również uwzględnione w katalogu elementów układu hamulcowego Delphi. 

Tagi: oleje, odpady,

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony