Delphi ogłasza wprowadzenie na rynek nowej gamy klocków hamulcowych do samochodów elektrycznych (BEV). W oparciu o szczegółowe porównania, gama ta jest obecnie jedną z najbardziej kompleksowych na świecie, obejmując najpopularniejsze modele na niezależnym rynku części zamiennych.
Oferta dotyczy między innymi samochodów Nissan Leaf i Tesla Model S/Model 3, a także najnowszych modeli BMW i4/iX, Mercedes EQC/EQEE/QS oraz Porsche Taycan/Cross Turismo. Wprowadzając 52 numery referencyjne części, które znajdują zastosowanie w 2,7 mln pojazdów eksploatowanych w Europie, Delphi zwiększa możliwości serwisowe warsztatów.
Specjalna konstrukcja układu hamulcowego EV
Klocki hamulcowe do samochodów elektrycznych znajdują się w czołówce najnowszych technologii, oferując warsztatom rozwiązanie o najwyższej skuteczności hamowania oraz produkt wykonany zgodnie z rygorystycznymi wymaganiami OE. Nowe klocki są pokryte zaawansowaną powłoką cierną, charakteryzującą się lepszą wydajnością hamowania zaraz po montażu . Malowana proszkowo na srebrno płyta tylna zapewnia wysoką odporność na rdzę i doskonałą trwałość, a wielowarstwowa stalowo-gumowa podkładka kompozytowa redukuje poziom hałasu i wibracji, gwarantując przy tym wyjątkową skuteczność hamowania. Oznaczenie zużycia klocków hamulcowych wskazuje natomiast, kiedy należy je wymienić.
Zgodność z normami środowiskowymi
Wraz ze wzrostem popularności samochodów elektrycznych rośnie zapotrzebowanie na wysokiej jakości części zamienne. Ta gama klocków hamulcowych do pojazdów elektrycznych otrzymała ocenę AASA Leafmark™ "N", podobnie jak 99% aktualnej oferty Delphi, co świadczy o zaangażowaniu firmy w dostarczanie zrównoważonych produktów wysokiej jakości.
Gotowe do użycia
Podobnie jak wszystkie klocki hamulcowe Delphi, gama przeznaczona dla pojazdów elektrycznych może być montowana bezpośrednio po rozpakowaniu. W niektórych przypadkach zapewniany jest dodatkowy osprzęt, który ułatwi instalację. W takim zestawie znajdują się zaciski mocujące, śruby zacisku hamulcowego z odpowiednim zabezpieczeniem gwintu, elektroniczne przewody sygnalizacji zużycia i saszetka ze smarem. To kompleksowe rozwiązanie umożliwi prawidłowy montaż za pierwszym razem, przy jednoczesnym utrzymaniu minimalnej liczby reklamacji.
Fot. DELPHI
Komentarze (0)