Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  03.09.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 6 minut

Dlaczego teoretycznie bezobsługowy DPF nie jest bezobsługowy?

Przygotowanie do czyszczenia

Strona 2 z 2

Procedura instalacji
Uważaj, aby nie uszkodzić filtra cząstek stałych podczas instalacji. Nie uderzaj w jego obudowę, ponieważ wkładka może pęknąć z powodu kruchości ceramiki. Po instalacji przyrząd diagnostyczny służy do sprawdzenia skuteczności czyszczenia. Wykonaj pomiar ciśnienia wstecznego (różnicy ciśnień) na biegu jałowym i zwiększ prędkość biegu jałowego. 
Czyszczenie filtrów w Turbo-Tec pozwala na przywrócenie im 98-proc. wydajności.
Zdemontowany z pojazdu filtr poddawany jest czyszczeniu, podczas którego wykorzystywane są środki chemiczne oraz strumień wody o odpowiedniej temperaturze i ciśnieniu. Dzięki temu usuwane są wszystkie cząstki PM10, osady z oleju i ceru (w przypadku filtrów FAP). Jest to bardzo skuteczny sposób, który nie stwarza ryzyka uszkodzenia wkładu filtra (co może zdarzyć się w metodach czyszczenia opartych na działaniu wysokiej temperatury).
Zastosowana metoda gwarantuje przywrócenie wydajności filtra do poziomu 98% bez konieczności jakiejkolwiek ingerencji w jego strukturę. Urządzenie umożliwia wykonanie pomiaru poziomu zanieczyszczenia filtra przed i po cyklu czyszczenia oraz wydrukowanie wyników tych prób, co pozwala jednoznacznie ocenić skuteczność procesu.

Ta metoda czyszczenia filtra cząstek stałych w porównaniu do tzw. regeneracji serwisowej wykazuje wiele zalet:

  • brak zwiększonego obciążenia mechanicznego silnika spowodowanego pracą z wysoką prędkością obrotową podczas wymuszonej regeneracji,
  • brak zwiększonego obciążenia cieplnego elementów w układzie wydechowym (turbosprężarka, katalizator, rdzeń filtra cząstek stałych),
  • brak konieczności wymiany oleju silnikowego, która jest wymagana po przeprowadzeniu regeneracji serwisowej.

Na wykonaną usługę firma Turbo-Tec udziela 12-miesięcznej gwarancji. W razie braku możliwości skutecznego oczyszczenia filtra nie pobiera żadnych opłat za usługę.

Dostępność i wsparcie techniczne
Oferta regeneracji fabrycznej w Turbo-Tec, która składa się także z czyszczenia turbosprężarek, układów wtryskowych silników wysokoprężnych, przekładni kierowniczych wraz z układami wspomagania oraz kompresorów klimatyzacji, wyróżnia się między innymi:

  • dostępnością do nowych referencji i podzespołów z nowych pojazdów, gdzie nie istnieją zamienniki,
  • 24-miesięczną gwarancją, dzięki zastosowaniu oryginalnych części zamiennych i procedur produkcyjnych producenta,
  • wysokim wsparciem technicznym, również po okresie gwarancji.
– W Turbo-Tec wychodzimy z założenia, że dostajemy w nasze ręce tylko część twojej pracy – podkreślają przedstawiciele firmy. – Dlatego w każdym przypadku, jaki do nas trafia, staramy się wskazać na przyczyny usterki, by poza regeneracją konkretnego podzespołu wyeliminować jej przyczynę i mieć pewność, że naprawa zostanie zakończona sukcesem.

Materiał firmy Turbo-Tec

GALERIA ZDJĘĆ

Proces czyszczenia
Czyszczenie filtrów pozwala na przywrócenie im 98-proc. wydajności

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony