Sogefi zaprosiło nas na konferencje prasową, by zakomunikować aktualną pozycję w Polsce, Europie i na Świecie oraz przedstawić plany ekspansji na rynki Europy Środkowo-Wschodniej.
Polska ma być kluczowym podmiotem planowanej ekspansji. Jak wiemy, polski rynek nie lubi droższych produktów, lecz Sogefi planuje znacząco pomnożyć swój dotychczasowy udział w polskim rynku filtrów samochodowych, który na tę chwilę wynosi 8%.
- Europa wschodnia to dla nas szansa na duży rozwój – mówi Andrea Taschini, szef działu Aftermarket w Sogefi. - Na zachodzie Starego Kontynentu mamy już bardzo dobrą pozycję, a rynek jest na tyle regularny i ułożony, że szanse na rozwój są właściwie znikome. Dla tego musimy szukać nowych dróg ekspansji i skupiać się na nieeksplorowanych dotychczas polach. Nie oznacza to oczywiście, że nie było nas do tej pory w Polsce, czy dalej na wschód. Po prostu nie jesteśmy głównym graczem tych rynków.
Więcej w majowym wydaniu „Nowoczesnego Warsztatu”.
Komentarze (0)