
MAHLE Lifecycle and Mobility wprowadza na wolny rynek wtórny filtry wejściowe jakości OE do akumulatorów w pojazdach elektrycznych i hybrydowych typu plug-in, stając się pierwszym dostawcą na rynek wtórny oferującym te filtry. Filtry te są dodatkiem do naszej szerokiej oferty produktów z obszaru e-mobilności.
Do czego służy filtr wejściowy?
- Filtr wejściowy, znajdujący się między źródłem zasilania a elektroniką mocy, ma następujące funkcje:
- Steruje przechodzeniem sygnałów elektrycznych według częstotliwości, blokując niepożądane sygnały i tłumiąc zakłócenia
- Wygładza tętnienia napięcia i chroni akumulator napędowy oraz inne wrażliwe podzespoły
- Poprawia jakość zasilania i zapewnia bezpieczne oraz wydajne ładowanie akumulatora wysokonapięciowego
- Zapewnia kompatybilność elektromagnetyczną (EMC) w układzie wysokiego napięcia
Przyczyny i konsekwencje awarii
Awarie filtra wejściowego mogą być spowodowane na przykład przegrzaniem czy uszkodzeniem w wyniku wibracji bądź wnikania wilgoci. Uszkodzone lub nieprawidłowo działające filtry wejściowe mogą powodować problemy z ładowaniem lub całkowitą awarię układu ładowania, co powoduje konieczność wymiany.
Główne cechy produktu
- Ochrona układu wysokiego napięcia – chroni akumulatory napędowe i inne podzespoły przed szkodliwymi zakłóceniami elektrycznymi, zapewniając stabilny przepływ mocy
- Precyzyjnie dopasowane – wersje dostosowane do pojazdu z myślą o idealnym dopasowaniu
- Trwałość – wymiana jest konieczna tylko w przypadku uszkodzenia
źródło: Mahle
Komentarze (0)