Budweg Caliper, duński producent zacisków hamulcowych dla rynku wtórnego części zamiennych, rozszerza swoją ofertę o dodatkowe 500 nowych zestawów naprawczych MULTIKIT. Asortyment został tak skomponowany, aby można było kupić jak najmniejszą ilość części potrzebnych do naprawy.
Asortyment zestawów części zamiennych Budweg obejmuje całą gamę zacisków hamulcowych. Dostępne teraz w sprzedaży zestawy pozwalają skoncentrować się natomiast na wymianie tylko wymaganych części zacisku. Taki sposób działania – wymiana tylko kilku elementów – jest ekonomicznie bardziej opłacalny dla kierowcy. Mechanik z kolei ma satysfakcję z wykonania rzeczywistej naprawy bez wymiany części oraz unika problemu niepotrzebnych lub nieużytych części, pozostałych po naprawie.
Zestawy wielofunkcyjne MULTIKIT
Budweg, aby ułatwić i usprawnić pracę mechaników, oferuje od 2023 roku 500 zestawów części zamiennych Budweg MULTIKIT. Każdy zestaw MULTIKIT zawiera najważniejsze części zamienne potrzebne do naprawy zacisku. To optymalne rozwiązanie, dzięki któremu wszystkie niezbędne elementy otrzymuje się w jednym zestawie w jednym pudełku i nie trzeba zamawiać różnych produktów.
Asortyment zestawów naprawczych Budweg został tak skonstruowany, aby można było kupić jak najmniejszą ilość części potrzebnych do naprawy, dzięki czemu mechanik nie zapłaci za części, które nie są potrzebne do wykonania naprawy.
Jakość jak w produkcie fabrycznym
Kupując zestaw części zamiennych od Budweg, otrzymujesz części zamienne najwyższej jakości, z których większość to dokładnie te same części, których Budweg używa do fabrycznej regeneracji zacisków hamulcowych w swoim zakładzie w Danii. Najważniejsze dla Budweg jest zadowolenie klientów. Dowodem na skuteczność działań firmy jest jeden z najniższych na aftermarkecie poziomu reklamacji, stale utrzymującego się na poziomie poniżej 0,3%.
W celu uzyskania pewności, że stosowana przez Budweg technologia ma odpowiednie parametry, gumowe o-ringi poddane zostały badaniom w Duńskim Instytucie Technologii. Badania zostały przeprowadzone na o-ringach niepoddanych oraz poddanych starzeniu w płynie hamulcowym i temperaturze 150 °C. Jedne i drugie wykazały wyjątkowo dobre właściwości w zakresie twardości, wytrzymałości na rozciąganie, wydłużenia oraz kompresji.
Fot. Budweg
Komentarze (0)