Części i regeneracja

Części i regeneracja

Artykuł sponsorowany

ponad rok temu  15.01.2021, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Jak prawidłowo przeprowadzić uruchamianie awaryjne?
Strona 2 z 2

Aby uniknąć tego typu nieprzewidzianych i niemiłych zdarzeń – warto pamiętać o regularnym sprowadzaniu stanu akumulatora w warsztacie. 

Firma Clarios - producent akumulatorów VARTA wspiera warsztaty i swoich klientów w całej Europie w ramach programu Testowania Akumulatorów VARTA, który oferuje kierowcom bezpłatne sprawdzenie stanu akumulatora. Właściciele pojazdów mogą łatwo znaleźć najbliższego partnera VARTA za pomocą wyszukiwarki dostępnej pod adresem https://www.varta-automotive.pl

Aktualizacja
W tekst wkradł się błąd, na który zwróciliście autorom uwagę, za co bardzo dziękujemy. Chodzi oczywiście o przekrój kabli, a nie ich średnicę. Przepraszamy.

Komentarze (7)

dodaj komentarz
  • ~ @28cali 7 ponad rok temu A co jeżeli ktoś diesla chce uruchomić pożyczając prąd od benzyniaka? Przecież tam jest mniejszy akumulator
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ Kazik 6 ponad rok temuocena: 100%  Podłącza się normalnie plus do plusa, minus do minusa, podłączanie do budy nie ma sensu bo buda z minusem jest ta czy siak połączona kablem i na jedno wychodzi, też zaiskrzy. Do Druch Boruch, super tylko bez odpalenia auta dawcy w większości przypadków samochodu nie odpalisz, może jakąś małą benzynę a np. diesla z lichym rozrusznikiem, popalonymi świecami żarowymi itd. nie ma szans.
    oceń komentarz 1 0 komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~ Agent23908 5 ponad rok temuocena: 100%  Ostatni raz instalację 6V w samochodzie widziałem dwadzieścia lat temu w Trabancie i to Trabant nie był pierwszej świeżości. O oczywistym 16 mm a nie mm2 nie wspomnę.
    oceń komentarz 5 0 komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~ fazi 4 ponad rok temuocena: 100%  Iskrzenie może tak samo wystąpić na biegunie ujemnym jak i dodatnie, To tylko kwestia dobrego połączenia.
    oceń komentarz 2 0 komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~ tom 3 ponad rok temuocena: 25%  "średnica kabla rozruchowego powinna wynosić przynajmniej 16 mm." !!!! Bzdura, chodzi o POLE PRZEKROJU PRZEWODÓW nie mniejszą niz 16 mm2, a nie o średnicę 16 mm.
    oceń komentarz 1 3 komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~ HOLA 2 ponad rok temuocena: 100%  NA ZDJĘCIU POKAZUJECIE CHYBA JAK NIE NALEŻY PODŁĄCZAĆ KABLI? PRAWDA?
    oceń komentarz 4 0 komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~ Druch Boruch 1 ponad rok temuocena: 95%  123 artykuł o poprawnym odpalaniu a jak mantra podawana jest wskazówka o uruchomionym silniku dawcy - otóż w ten sposób w wielu nowoczesnych autach możemy zabić alternator. NIGDY nie włączamy auta-dawcy, jego akumulator sam da radę. Z harcerskim pozdrowieniem !
    oceń komentarz 19 1 komentarz zgłoszony do moderacji
do góry strony