Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  01.08.2011, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Jurid – firma należąca do koncernu Honeywell, jest wyłącznym producentem klocków hamulcowych do nowego Actrosa. Jednym z najważniejszych osiągnięć inżynierów jest uzyskanie niezawodnego połączenie między płytką nośną a materiałem ciernym. To właśnie tu firma Honeywell zastosowała całe swoje doświadczenie laboratoryjne i praktyczne. Dzięki temu oraz nowo opracowanej, bardzo wymagającej technologii po raz pierwszy udało się umieścić materiał Metlock® na żeliwnej płytce nośnej. Technologia ta umożliwia uzyskanie w temperaturze 900°C wyjątkowo trwałej struktury, która prawie dwukrotnie zwiększa powierzchnię połączenia materiału ciernego i płytki nośnej. Dzięki temu gwarantowana jest ponadprzeciętnie wysoka odporność na siły ścinające, także przy stałym obciążeniu i w najwyższej temperaturze.

Wkrótce także posiadacze starszych i innych modeli koncernu MERCEDES-BENZ będą mogli zaopatrzyć się w produkt stosowany na pierwszy montaż. Nowe aplikacje zastępują dotychczasowo oferowane na rynku wtórnym klocki hamulcowe dla modeli użytkowych. Bezproblemowa instalacja nowej gamy klocków jest możliwa dzięki systemowi ProTec S ®. Oczekuje się, że stare klocki do hamulców SN7 zostaną wycofane z rynku do końca 2011 roku.

- Sukces naszych klocków hamulcowych jest wynikiem ścisłej współpracy pomiędzy producentami pojazdów i układów hamulcowych. Sukces ten wzmacnia codziennie naszą dobrą reputację jako kluczowego dostawcy OE dla samochodów ciężarowych – poinformował Dr Heribert Schumacher, wiceprezes ds. materiałów ciernych koncernu Honeywell Friction.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony