ŠKODA Parts Center, pomimo ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa, realizuje dostawy do punktów serwisowych w ponad 94 krajach na całym świecie. Klienci mają dzięki temu dostęp do oryginalnych części swoich pojazdów.
Produkcja samochodów oraz części samochodowych została zawieszona w czeskich fabrykach ŠKODA AUTO 18 marca 2020 roku. W wyniku podjętych działań mających na celu zapobieganie rozprzestrzeniania się koronawirusa, światowa branża samochodowa funkcjonuje w bardzo ograniczonym stopniu.
ŠKODA Parts Center w Mladá Boleslav zapewnia jednak dostawę oryginalnych elementów partnerom, którzy prowadzą punkty serwisowe w ponad 94 krajach na całym świecie. Chcąc zapewnić mobilność posiadaczom samochodów, pomimo wielu ograniczeń, większość serwisów kontynuuje swoją działalność. Na najważniejszych 20 rynkach dla producenta, aktywnych pozostaje 77 proc. autoryzowanych serwisów. W związku z tym, ciągłość pracy zapewniona jest także w centrum części samochodowych ŠKODA Parts Center, które bez przerwy dostarcza swoim partnerom pełną gamę oryginalnych elementów.
Aby utrzymać na drogach wiele milionów pojazdów ŠKODY, ŠKODA Parts Center ponownie funkcjonuje na trzy zmiany. W szczytowym momencie pandemii koronawirusa w Czechach ograniczono ją do dwóch zmian, aby zapewnić bezkontaktową logistykę, a na stanowiskach przebywało jedynie 150 z 600 stałych pracowników. Ochrona personelu i dostawców przed zakażeniem SARS-CoV-2 pozostaje najwyższym priorytetem dla ŠKODY. Z tego powodu producent, przy wsparciu Związku Zawodowego KOVO, wprowadził najlepsze możliwe środki bezpieczeństwa oraz wdrożył dodatkowe zasady higieny. ŠKODA zapewnia także swoim pracownikom dostęp do masek oraz przyłbic ochronnych, środków dezynfekujących, a dobrze widoczne znaki informują personel o prawidłowych procedurach higienicznych.
Komentarze (0)