Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  21.04.2017, ~ Bartłomiej Ryś - ,   Czas czytania 1 minuta

Łożyska kół SKF w premierowych autach

Co łączy Alfa Romeo Stelvio i Gulia z Fordami Galaxy i S-Max oraz Citroenem E-Mehari? W każdym z tych modeli znajdują się łożyska kół zaprojektowane i wyprodukowane przez SKF. 

W przypadku najnowszego z wymienionych modeli – SUV-a Alfa Romeo Stelvio – produkty SKF trafiły do topowej odmiany, napędzanej silnikiem benzynowym o mocy 510 KM pochodzącym z Ferrari. Z kolei w sportowej limuzynie Alfa Romeo Giulia łożyska kół SKF są standardowym wyposażeniem każdej z wersji silnikowych, także tych z napędem na cztery koła oraz ze wspomnianym wcześniej silnikiem Ferrari.

Ford wybrał łożyska kół SKF dla swoich minivanów serii Galaxy i S-Max, napędzanych najnowszymi jednostkami napędowymi EcoBoost o pojemności 1.5 i 2.0, a także diesla 2.0. Zupełnie inny układ napędowy ma wyposażony w łożyska kół SKF Citroen E-Mehari. To współczesne nawiązanie do pierwszego modelu o tej nazwie, który powstał na bazie sławnej „Kaczki” 2CV. Jednak dziś ten plażowy kabriolet napędzany jest silnikiem elektrycznym.

Niezależnie od tego, czy auto ma silnik benzynowy, Diesla czy elektryczny – najlepszym wyborem są łożyska kół SKF, które zapewniają długoletnią bezproblemową eksploatację i niskie opory toczenia, kluczowe dla ograniczenia zużycia paliwa i redukcji emisji CO2. 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony