Od teraz oferowane są wahacze poprzeczne MEYLE-ORIGINAL dla Porsche z kompletnym materiałem montażowym. Nowe zestawy są konfekcjonowane wraz z dopasowanymi do siebie bolcami i nakrętkami, tak więc mechanik bezpośrednio z jednej ręki dostaje wszystko, co jest mu potrzebne do montażu.
Tym samym naprawy wahaczy poprzecznych modeli Porsche 911, Boxster i Cayman mogą być wykonane znacznie szybciej i bez długiego oczekiwania na konieczny materiał montażowy. Producent z Hamburga jest obecnie jedynym oferentem na wolnym rynku części zamiennych, który ma w programie takie kompletne zestawy dla wahaczy poprzecznych do Porsche.
Wahacze poprzeczne w Porsche ze względu na dynamiczny sposób jazdy i wysokie osiągi silnika w tych samochodach poddawane są szczególnie dużym obciążeniom. A przy tym ich działanie i stabilność mają szczególne znaczenie dla bezpieczeństwa i komfortu jazdy.
Po to, aby wolne warsztaty nie musiały kazać swoim klientom długo czekać, MEYLE oferuje teraz swoje wahacze poprzeczne MEYLE-ORIGINAL do Porsche wraz z kompletnym materiałem montażowym, łącznie z niezbędnymi do fachowego montażu nakrętkami i bolcami. Oznacza to dla mechanika wyraźną oszczędność czasu: pracownik ma natychmiast przygotowane pod ręką wszystkie komponenty do montażu, a klient nie musi długo czekać na naprawę. Nowe wahacze poprzeczne MEYLE-ORIGINAL do Porsche łącznie z materiałem montażowym są od zaraz dostępne pod numerami MEYLE 416 050 0000/S, 416 050 0004/S; 416 050 0005/S i 416 050 0008/S.
Porada warsztatowa MEYLE: Zużycie na wahaczach porzecznych wyraża się przede wszystkim przez hałasy i stuki, także pośrednio układ kierowniczy, brak stabilnego toru jazdy oraz luzy na kierownicy wskazują na to, że tę część należy wymienić. Przy wymianie konieczna jest także wymiana bolców mocujących.
Komentarze (0)