Intensywny wzrost liczby punktów naprawy i wymiany szyb samochodowych, rekordowa liczba szyb wyprodukowanych i sprzedanych oraz dynamiczny rozwój oferty produktowej – to tylko niektóre z osiągnięć firmy NordGlass w 2013 roku.
Na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy NordGlass rozrósł się w Polsce o 23 nowe filie. Firma może się również pochwalić podwojeniem liczby placówek prowadzonych w formule franczyzowej. Sukcesem okazał się także udział spółki w targach Auto Glass Week 2013 w USA, gdzie była ona głównym sponsorem ósmej już edycji zawodów Auto Glass Technician Olympics (AGTO).
Koszalińska fabryka NordGlass wyprodukowała w roku 2013 ponad milion szyb (spółka planuje docelowo zwiększyć moce produkcyjne o blisko 30%). Duże znaczenie miało także uzyskanie przez zakład Certyfikatu OHS 602576, który zaświadcza, że działa on w oparciu o System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zgodny z wymaganiami BS OHSAS 18001:2007. Rok 2013 to także udział firmy w akcjach promujących bezpieczeństwo na drodze, jak choćby organizowany przez koszalińską policję i straż pożarną „Dwa mundury, jeden cel – Twoje życie” czy akcja nieodpłatnego przekazywania klientom punktów serwisowych NordGlass kamizelek odblaskowych.
Zwieńczeniem osiągnięć w 2013 roku był wzrost pozycji marki w publikowanym przez „Rzeczpospolitą” Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek – zestawieniu 330 najwyżej wycenianych brandów rodzimych. Pośród gigantów z branży kosmetycznej, jubilerskiej, paliwowej, finansowej i spożywczej znalazło się również kilku istotnych graczy z sektora motoryzacyjnego – w tym firma NordGlass, która zajęła miejsce 193. Zawężając kryteria do szeroko rozumianej branży motoryzacyjnej, NordGlass uplasował się jako czwarta marka.
Komentarze (0)