Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  27.11.2023, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Monroe oficjalnym dostawcą inteligentnego zawieszenia

Brytyjski producent luksusowych super- i hipersamochodów McLaren Automotive oraz producent części Tenneco ogłosili, że Monroe został oficjalnym dostawcą inteligentnego zawieszenia (Monroe Intelligent Suspension) dla gamy samochodów drogowych McLaren.

Monroe i McLaren Automotive współpracują już ponad 10 lat, opracowując i wdrażając innowacyjne technologie zawieszenia. Inauguracyjnym wspólnym projektem było zawieszenie Kinetic w pierwszym supersamochodzie McLaren Automotive 12C, wdrożone w 2011 roku. Obecnie Tenneco dostarcza McLarenowi najnowocześniejsze elektroniczne systemy zawieszenia Monroe Intelligent Suspension. Są one kluczowym elementem zapewniającym precyzyjne prowadzenie i niepowtarzalne wrażenia z jazdy. Gama obejmuje dwie wersje: Intelligent Suspension CVSA2 oraz Intelligent Suspension CVSA2/Kinetic.

Monroe Intelligent Suspension CVSA2
Technologia Monroe Intelligent Suspension CVSA2 obejmuje cztery lekkie, regulowane elektronicznie amortyzatory dwuzaworowe, które w sposób ciągły dostosowują charakterystykę tłumienia zależnie od kąta skrętu kierownicy, prędkości pojazdu, przyspieszenia, przechyłów nadwozia i innych danych. Kierowca może wybrać preferowany tryb jazdy, podczas gdy system dostosowuje się do otoczenia w czasie rzeczywistym, aby zmaksymalizować kontrolę nad pojazdem, komfort i bezpieczeństwo. Zawieszenie to jest montowane w modelach McLaren 540C, 570GT, 570S i 600LT, GT oraz wysoko wydajnym supersamochodzie hybrydowym Artura.

Monroe Intelligent Suspension CVSA2/Kinetic
System Monroe Intelligent Suspension CVSA2/Kinetic łączy adaptacyjne sterowanie amortyzatorami CVSA2 z lekkim, hydraulicznym systemem kontroli przechyłów. Razem technologie te zapewniają wyjątkowe właściwości jezdne, adekwatne do osiągów McLarena.
Systemy CVSA2/Kinetic zastosowano w modelach MP4-12C, 650S, 675LT, 720S, 765LT i Elva, a także w nowym 750S. Technologia ta jest również zintegrowana z układami zawieszenia modeli McLaren P1, McLaren P1 GTR, McLaren Senna i Speedtail Ultimate.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony