Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  09.06.2010, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Silnik BMW Alpiny B7 z podwójnym doładowaniem osiąga moment obrotowy 700 Nm oraz 507 KM. Maksymalna prędkość to 280 km/h. Firma NGK jako wyłączny dostawca świec zapłonowych na oryginalne wyposażenie do tego wyjątkowego silnika zaprojektowała nową świecę SIZKBR8A8HS z długim i cienkim gwintem o średnicy 12 mm.
Kanały chłodzące w głowicy silnika Alpiny B7 wymagają większej przestrzeni niż zwykle. Z tego względu pozostaje niewiele miejsca dla świecy zapłonowej. Jej bezproblemową instalację umożliwi jednak zastosowanie nakrętki bi-hexagonalnej.
Silnik ten pracuje także na wyższych poziomach temperatur niż standardowo. Dlatego też świeca SIZKBR8A8HS charakteryzuje się wyższą ciepłotą. Cecha ta została doskonale uzupełniona miedzianym rdzeniem, który inżynierowie NGK dodali do elektrody masy, aby jeszcze bardziej zwiększyć zdolność świecy do odprowadzania ciepła pochodzącego z komory spalania.

[img_full]7190|7650[/img_full]


Niezawodność zapłonu i efektywne spalanie zapewnia irydowy wierzchołek na elektrodzie środkowej świecy SIZKBR8A8HS. Użycie tego materiału szlachetnego pozwoliło na skonstruowanie bardzo cienkiej elektrody, umożliwiając lepszy kontakt iskry z mieszanką powietrzno-paliwową i poprawiając w ten sposób osiągi silnika. Ponieważ iryd jest materiałem bardzo odpornym na korozję, ryzyko jej powstania jest ograniczone do minimum w ciągu całego okresu użytkowania świecy, nawet w bardzo trudnych warunkach jej funkcjonowania.

Podobnie jak elektroda środkowa, elektroda masy również wyposażona jest w materiał szlachetny – posiada platynową płytkę, która – podobnie jak irydowy wierzchołek elektrody środkowej – jest niezwykle odporna na zużycie. Ponadto, kształt świecy zapłonowej gwarantuje, że elektroda masy jest umieszczona pod ściśle określonym kątem zapewniającym najbardziej optymalne warunki wtrysku i zapłonu.

GALERIA ZDJĘĆ

NGK dla nowego BMW Alpina B7
NGK dla nowego BMW Alpina B7

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony