Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  20.04.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Nowa generacja skalowalnych układów kontroli poduszek powietrznych

Rozwiązanie to pozwala na instalację w pojeździe systemu poduszek powietrznych w dwóch opcjach: podstawowej – dla modeli sprzedawanych na terytoriach rozwijających się, oraz rozszerzonej – dla pojazdów eksportowanych na rynki rozwinięte.

- Poszukujemy rozwiązań, które umożliwiłyby wyposażenie wszystkich pojazdów w zaawansowane systemy bezpieczeństwa – wyjaśnia Ed Carpenter, wiceprezes TRW Electronics. – Druga generacja naszych skalowalnych układów sterujących dla poduszek powietrznych (ACU) stwarza przed rynkami wschodzącymi szansę na instalację zaawansowanego technicznie wyposażenia w swoich pojazdach.

Podstawowy system ACU jest rozwiązaniem oszczędnym. Choć układ ten nie posiada pomocniczego interfejsu i pracuje z czterema ładunkami wybuchowymi (zapewniając ochronę w przypadku zderzenia czołowego), możliwe jest dostosowanie go do współpracy z rozszerzonymi systemami bezpieczeństwa.

Rozszerzony system ACU obsługuje do dwunastu ładunków wybuchowych i cztery interfejsy pomocnicze, które wykrywają zagrożenie i zapewniają ochronę przed zderzeniem zarówno bocznym, jak i czołowym. Jest on zaprojektowany do obsługi dodatkowych funkcji, spełniających wymogi bezpieczeństwa obowiązujące na terenie Europy i Ameryki Północnej.

Nowy projekt pozwala producentom na większą elastyczność i konkurencyjność, dając im możliwość wyposażenia pojazdu posiadającego rozszerzoną wersję ACU w 8 lub więcej ładunków. W celu uproszczenia konstrukcji i dalszej redukcji kosztów związanych z inżynierią, rodzina skalowalnych produktów ACU używa standardowych rozwiązań konstrukcyjnych, wyposażonych w uniwersalne złącza. Pozwala to na ekonomiczną produkcję ACU nawet w przypadku mniejszych producentów – działających na rynkach rozwijających się, gdzie nakład produkcji jest stosunkowo niewielki, a zaawansowane systemy poduszek powietrznych nie są w standardowym wyposażeniu.

Spółka przewiduje, że technologia będzie gotowa do produkcji w 2014 r.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony