Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  29.10.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Nowa tarcza Brembo Xtra

Gama tarcz wierconych Xtra powstała z myślą o młodych (20-45 lat) pasjonatach samochodów. Po raz pierwszy w historii Brembo to uczestnicy mediów społecznościowych, a nie profesjonaliści branży automotive mieli największy udział w opracowaniu założeń produktu na rynek wtórny.

Jakkolwiek nowa gama Brembo Xtra opracowana została przez dział badań i rozwoju (R&D) Brembo na bazie doświadczeń z producentami najbardziej prestiżowych marek samochodów i ze świata wyścigów, to właśnie bezprecedensowym udziałem wykazali się fani marki. Nic dziwnego. Włoska marka cieszy się rekordowo wysoką liczbą entuzjastów i jednocześnie użytkowników mediów społecznościowych.

- Można zaryzykować tezę, że największy impuls dla wdrożenia nowego projektu dały nam dyskusje na forach internetowych i kontakt z rzeszą ponad miliona fanów naszej marki na facebooku – wspomniał podczas wtorkowej konferencji prasowej Marco Moretti, Aftermarket Business Unit Marketing Director. - Dla nowej gamy tarcz hamulcowych dostępnej w sektorze aftermarket Brembo opracowało i wykonało specjalne wiercenie, które łączy przyciągającą wzrok estetykę ze znakomitym i skutecznym działaniem w każdych warunkach hamowania, tak aby podkreślić styl jazdy prawdziwych pasjonatów. Grupą docelową jest kierowca doskonale orientujący się w najbardziej innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych. Uważny czytelnik czasopism branżowych, który prowadzi samochód kompaktowy, niedawno zarejestrowany (4-5 lat), o sportowym charakterze, ale niekoniecznie przeznaczonym do wyścigów.

Podczas spotkania w parku technologiczny Kilometro Rosso (nieopodal Bergamo) usłyszeliśmy, że największe nadzieje z nową propozycją firma wiąże z rozwijającymi się rynkami motoryzacyjnymi. Nie bez powodu tarcze Brembo Xtra miały swą premierę podczas 19. edycji targów Automechanika Moskwa (24-27 sierpnia br.). Uwagę zwraca też fakt, że gama Brembo Xtra obejmie około 45-50% europejskiego parku pojazdów, a obok modeli VW, Volvo, Mercedes czy Subaru znajdziemy też... markę Łada (110/112/Kalina/Priora).

Obecność otworów na tarczy hamulcowej Brembo Xtra jest oczywiście gwarancją większej przyczepności oraz szybszej i skuteczniejszej reakcji układu hamulcowego. Prócz większej zdolności odprowadzania ciepła z układu hamulcowego uzyskano lepsze osiągi na mokrej nawierzchni, samooczyszczenie powierzchni tarczy (i „renowację” klocka hamulcowego), ograniczenie zjawiska fadingu.

GALERIA ZDJĘĆ

Nowa tarcza Brembo Xtra
Nowa tarcza Brembo Xtra

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony