ReklamaB1 - prenumerata NW podstrony

Części i regeneracja

Części i regeneracja

Warto wiedzieć

Wydarzenia

miesiąc temu  22.10.2018, ~ Administrator   

Nowa technologia w produkcji części do układu kierowniczego i zawieszenia

Należąca do Federal-Mogul Motorparts marka MOOG® zapowiada zmiany dotyczące produkcji części do układu kierowniczego i zawieszenia. Nowa fabryka w Hiszpanii będzie wytwarzać główne produkty tej marki z zastosowaniem nowej technologii Hybrid Core. To innowacyjne rozwiązanie koncentruje się na zwiększeniu bezpieczeństwa, trwałości oraz poprawie jakości części dzięki zastosowaniu wzmocnień z włókna węglowego i indukcyjnej obróbki cieplnej. Tak wyprodukowane części są mocniejsze i bardziej odporne na uszkodzenia.

Technologia Hybrid Core będzie stosowana we wszystkich częściach do układów kierowniczych i zawieszenia MOOG, tam gdzie jej użycie jest zasadne. Oprócz wzmocnień z włókien węglowych w celu obniżenia masy i zwiększenia trwałości, nowa technologia przynosi wiele innych korzyści dla konkretnych zastosowań w pojeździe, na przykład niższy moment obrotowy i zwiększone wychylenie przegubów kulowych w wahaczach i końcówkach drążków kierowniczych.

Hybrid Core to zaledwie jedna z naszych technologii, która wzmacnia całą ofertę MOOG - wyjaśnia Davor Horvat, Business Director, Chassis, EMEA z Federal-Mogul Motorparts. - Wykorzystujemy również zaawansowaną obróbkę cieplną, powłoki zabezpieczające, nowy smar syntetyczny dla zwiększenia komfortu pracy układu oraz nakrętki kołnierzowe pokryte cynkiem, zapewniające jakość i bezpieczeństwo.

Innowacje i wiedza ekspercka MOOG pomagają rozwijać ofertę przegubów kulowych, wahaczy, końcówek drążków kierowniczych, drążków osiowych i łączników stabilizatora. Hartowanie indukcyjne zapewnia wysoką wytrzymałość i poprawia niezawodność, co zwiększa bezpieczeństwo i daje kierowcy poczucie komfortu. Na przykład, stal używana do produkcji wahaczy jest mocniejsza od tradycyjnych materiałów. Nowy smar syntetyczny nie tylko ułatwia instalację, ale także skutecznie redukuje tarcie, aby zapewnić płynną i precyzyjną pracę układu kierowniczego, na tyle ile pozwala konstrukcji danego pojazdu.

Komponenty MOOG są również pokryte specjalną powłoką z płatkami cynku. Zapewnia ona doskonały wygląd i wysokiej jakości wykończenie oraz zwiększa odporność na korozję, a gdy jest zastosowana na nakrętkach kołnierzowych MOOG, zwiększa siłę dokręcenia, co dodatkowo poprawia bezpieczeństwo.

Nowo opracowane powłoki dają doskonały wygląd i wykończenie produktów MOOG - mówi Horvat. - Skupiliśmy się na wprowadzeniu kompleksowych zmian, które dla klienta oznaczają rewolucję w ofercie produktowej i serwisie, które nie mają sobie równych.

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 1
    BRAK SŁÓW

Komentarze (1)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ bird 1 miesiąc temu Kiedyś kumpel mechanik mi powiedział, żeby sprawdzać czy część ma oznaczenie oe jak np delphi bo to jakość jak na pierwszy montaż i faktycznie po wymianie długi czas jest święty spokój.
    oceń komentarz zgłoś do moderacji
do góry strony