DENSO otworzyło nowe centrum rozpatrywania zgłoszeń gwarancyjnych w stolicy Czech. Ośrodek działa od sierpnia 2019 r., a jego celem jest zapewnienie obsługi klientów z Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowe centrum stanowi dedykowane miejsce, w którym będą rozpatrywane wszystkie zgłoszenia gwarancyjne z Europy Środkowo-Wschodniej, co umożliwi szybsze, lokalne przetwarzanie reklamacji.
Pierwszą linią produktów, które będą obsługiwane w Pradze, są sprężarki klimatyzacji DENSO. Nowe centrum rozpatrywania zgłoszeń gwarancyjnych jest już w pełni funkcjonalne i gotowe do świadczenia wysokiej jakości usług. Od dziś wszystkie reklamacje od klientów z Europy Środkowo-Wschodniej należy przesyłać – wraz z wypełnionym formularzem gwarancyjnym – na nowy adres w Pradze, a nie na dotychczasowy adres w Holandii.
Inżynierem DENSO ds. rozpatrywania reklamacji został Zdenek Loukota, który posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obsłudze zgłoszeń gwarancyjnych.
To ekscytujący czas – DENSO rozwija się w Europie, a my rozszerzamy nasze usługi w zakresie obsługi klienta, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom. Nowe centrum umożliwi nam pogłębienie relacji z klientami i zapewni ich lepszą obsługę.
Nowy adres do zgłaszania reklamacji to: DENSO Europe B.V., Pekarska 695/10, 15500 Praha 5 - Jinonice, Czechy.
Komentarze (0)