Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  09.02.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Przez wzmocnienie elementów tocznych, nawet pod wpływem działania smarów o niskiej lepkości, łożyska EBR nie są narażone na łuszczenie się (tzw. Surface Flaking) lub pękanie powierzchni. Wzmocnienie uzyskano dzięki warstwie drobnych i twardych cząstek azotku krzemu w połączeniu ze specjalną technologią węgloazotowania w obróbce cieplnej. 

Zdaniem producenta, w ten sposób, nowe łożyska w wersji tradycyjnej, są co najmniej dwa do trzech razy trwalsze. Natomiast w połączeniu obróbką cieplną pierścieni, trwałość ta jest dziesięć razy większa w porównaniu z konwencjonalnymi łożyskami. 

Nowa technologia NSK pozwala jednocześnie na zastosowanie mniejszych łożysk przy zachowaniu doskonałej jakości. To skutkuje redukcją wagi nawet o 50 procent, w konsekwencji prowadzi do redukcji momentu tarcia o 12 procent. Nowe łożyska są więc idealną odpowiedzią NSK na obecny wzrost popytu na lekkie kompaktowe, no i trwałe, przekładnie samochodowe.

Więcej informacji na: www.nskeurope.de oraz www.nskeurope.pl

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony