Delphi Technologies wprowadza na rynek dwie nowe cewki zapłonowe OE bazujące na sprawdzonej technologii wieloiskrowej. Wyprodukowano już ponad 14 mln cewek, które montuje się w popularnych modelach samochodów marki Mercedes. Biorąc pod uwagę kolejną dekadę rozwoju w segmencie OE, trudno nie dostrzec rosnących możliwości dla dystrybutorów i warsztatów.
Udostępniając tę technologię na niezależnym rynku aftermarket, umożliwiamy warsztatom oferowanie konkurencyjnych napraw układu zapłonu o gwarantowanej jakości. Oprócz natychmiastowej okazji do rozszerzenia oferty, warsztaty mogą liczyć na rosnącą flotę samochodów o dużej wartości, które będą wymagały napraw w podobnym segmencie cenowym przez cały okres użytkowania” komentuje Jean-Francois Bouveyron, Wiceprezes ds. rynku części zamiennych, EMEA.
Cewki zapłonowe OE Delphi Technologies montuje się w ponad 150 modelach samochodów marki Mercedes z uwzględnieniem A220, C180, C200, E200, GLA200 oraz Vito. Ostatnio wprowadzone pozycje do serii przeznaczonej dla układu zapłonu poszerzają ją do ponad 500 numerów części, obejmując prawie 9 tys. zastosowań (marka/model/silnik) i park 114 mln pojazdów, co oznacza ogromną kompleksowość na tle branży.
Nawet o 20% większa oszczędność paliwa
W technologii wieloiskrowego zapłonu Delphi Technologies początkowej iskrze towarzyszy kilka kolejnych, które zapalają mieszankę paliwowo-powietrzną w trudnych warunkach pracy, jak wysoki poziom recyrkulacji spalin i ubogie mieszanki paliwowe. Bardzo szybko występujące po sobie iskry zapewniają pożądaną synchronizację zapłonu. W silnikach GDi przekłada się to na optymalne spalanie, znaczne oszczędności paliwa - nawet 20% - i zmniejszoną emisję zanieczyszczeń w porównaniu z konkurencyjnymi czasowo sterowanymi układami zapłonu wieloiskrowego.
Komentarze (0)