Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  23.08.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

W chłodnicach w pełni aluminiowych nie występują zbiorniki ani uszczelki z tworzywa sztucznego, a cała konstrukcja połączona jest trwale poprzez spiekanie aluminium.

Nowa oferta chłodnic w pełni aluminiowych Nissens pokrywa łącznie 23 numery OE oraz 27 modeli aut BMW: 5 (E60-61), 6 (E63-64) oraz 7 (E65-68), w zakresie silników benzynowych oraz Diesli, z przekładniami manualnymi oraz automatycznymi. Wybrane nowości opracowane są wg koncepcji Nissens Multi-Fit, która zakłada, że jeden produkt może pokrywać kilka nr OE, przez co klient może trzymać na magazynie mniejszą liczbę sztuk chłodnic przy takim samym pokryciu parku samochodowego.

Na czym polega technologia, którą Nissens wykorzystało przy produkcji chłodnic w pełni aluminiowych:

- podwójnie zaginane żaluzje chłodnic – większa wytrzymałość, sztywność oraz mniejsze zapychanie się chłodnicy,
- rurki chłodnicy testowane zniszczeniowo na ciśnieniu do 80 bar,
- zautomatyzowany proces składania chłodnicy,
- proces spiekania aluminium w atmosferze ochronnej (Controlled Atmosphere Brazing),
- odlewane precyzyjnie z aluminium króćce przyłączeniowe chłodnic,
- wszechstronne testowanie prototypów na zmęczenie mechaniczne, odporność na korozję, wibracje, impulsy ciśnienia, rozszerzalność cieplną i wydajność,
- produkcja z myślą o ochronie środowiska, potwierdzona certyfikatem środowiskowym ISO 14001.

W pełni aluminiowe chłodnice cieczy Nissens oznaczone są w katalogach specjalnym logiem „Full-alu”.

 

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony