Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  14.12.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Silnik dysponuje seryjną mocą 313 KM przy 3900 obr/min. oraz maksymalnym momentem obrotowym na poziomie 650 Nm w zakresie od 1450 do 2800 obr/min.

Mimo solidnych parametrów silnik ma jeszcze spory zapas mocy, który wydobyć można dzięki komputerowi Abt Engine Control (w skrócie AEC). Jest to nowatorska technologia zaprojektowana przez światowego lidera w tuningu Audi, firmę Abt Sportsline. Dodatkowy komputer sterujący łączy się za pośrednictwem szyny Can-Bus z seryjnym sterownikiem silnika i, sterując ogromną liczbą parametrów, poprawia osiągi jednostki napędowej.

Nowa moc dla silnika 3.0 TDI Biturbo prezentuje się znakomicie:

- moc maksymalna 360 KM przy 4000 obr/min.;
- moment obrotowy 700 Nm w zakresie od 2000 do 3000 obr/min.

Osiągnięcia te potwierdza Pachura Moto Center, wyłączny importer marki Abt Sportsline w Polsce. Firma wykonała już dla swoich klientów modyfikacje Abt dla tej jednostki napędowej, zarówno w nowym Audi A6, jak i Audi A7. Z ich wynikami zapoznać się można na wykresach z hamowni:

AUDI A6 3.0BiTDI 313HP ABT AEC VS SERIA.pdf
AUDI A7 3.0BiTDI 313HP ABT AEC VS SERIA.pdf

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony