Części i regeneracja

Wydarzenia

2 godziny temu  05.09.2024, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 2 minuty

NSK otwiera nowe biuro w Rumunii

NSK ma już ponad 20 lat doświadczenia w działaniu w Europie Wschodniej dzięki obecności w Polsce. Teraz firma ogłasza utworzenie rumuńskiego oddziału w Ploeszti, którym będzie kierował Valentin Blanaru. Jego przełożonym będzie Maciej Piątkowski, dyrektor ds. OEM w europejskiej jednostce biznesowej NSK.

Nowe biuro, które powstaje w ramach planu ekspansji geograficznej jednostki biznesowej EIBU NSK Europe, będzie w pełni funkcjonalne do końca września 2024 r. NSK realizuje plany w tym zakresie od dwóch lat, chcąc zaistnieć w tym dynamicznie zmieniającym się kraju z szybko rozwijającym się rynkiem. Samo Ploeszti jest jednym z największych ośrodków przemysłowych w Rumunii - znajduje się w pobliżu lotniska w Bukareszcie i zapewni NSK dodatkowe możliwości rozwoju działalności w Europie Południowo-Wschodniej.

Nowe biuro będzie realizować zadania w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i szerszego wsparcia technicznego na terenie całej Rumunii. Będzie oferować pełną gamę produktów NSK na nowym obszarze, chociaż biorąc pod uwagę charakterystykę branży przemysłowej Rumunii, oczekuje się, że łożyska toczne oraz cięższe, większe łożyska dla sektorów takich jak produkcja stali i cementu, wydobycie kruszyw czy górnictwo będą cieszyły się zwiększonym popytem.

Po objęciu stanowiska menedżera terytorialnego nowym biurem w Rumunii będzie kierował Valentin Blanaru. Ostatnie 15 lat spędził w NSK i będzie odpowiedzialny za sprzedaż i obsługę klienta na nowym rynku. Przełożonym V. Blanaru będzie Maciej Piątkowski, dyrektor ds. OEM w europejskiej jednostce biznesowej NSK.

- NSK ma już ponad 20 lat doświadczenia w działaniu w Europie Wschodniej dzięki obecności w Polsce. Jesteśmy przekonani, że krajobraz przemysłowy w Rumunii będzie idealnie pasował do naszego podejścia zorientowanego branżowo - powiedział M. Piątkowski.

- Postrzegamy Rumunię jako szybko rozwijający się i atrakcyjny dla nas rynek, a także doskonałą bazę, dzięki której będziemy rozwijać naszą obecność w całej Europie Południowo-Wschodniej. V. Blanaru udowodnił przez 15 lat pracy w NSK, że ma odpowiednią wiedzę na temat rynku i klientów, aby odnieść sukces, mierząc się z nowym wyzwaniem. Posiada on wysokiej klasy umiejętności potrzebne do rozwoju na nowym terytorium sieci sprzedaży i usług inżynieryjnych w oparciu o koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

Fot. NSK

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony