Akcja odbyła się w dniach 9-27 maja w 10 miastach w Polsce. „Ofensywa techniczna ZF Services” odwiedziła Łódź, Białystok, Warszawę, Rzeszów, Sandomierz, Tarnów, Koszalin, Trójmiasto, Poznań i Leszno. W akcji wzięło udział ponad 850 przedstawicieli branży.
Tegoroczne szkolenia w ramach „Ofensywy” dotyczyły produktów wszystkich marek znajdujących się w ofercie ZF Services Polska: SACHS, Lemförder oraz ZF Parts. Szkolenia zostały podzielona na dwie części. Pierwszą stanowiły prezentacje na temat układów przeniesienia napędu i zawieszenia. Ich uczestnicy zapoznali się ze sposobami serwisowania części, niuansami jakie wyróżniają je na tle innych producentów oraz poradami montażowymi.
Druga część szkolenia, z udziałem zaproszonych specjalistów zewnętrznych, dotyczyła zagadnień marketingu i obsługi klienta w szeroko rozumianej branży motoryzacyjnej.
- Głównym celem Ofensywy Technicznej, jak co roku, było poszerzenie praktycznej wiedzy fachowej mechaników. Podzieliliśmy się również dodatkowymi informacjami z zakresu marketingu, które w dzisiejszych czasach przydadzą się właścicielowi i pracownikowi każdego warsztatu. Cieszymy się, że możemy przekazywać międzynarodowy know-how ZF również na polskim rynku – powiedział Peter Rothenhöfer, Dyrektor ZF Services Polska.
Wśród uczestników „Ofensywie technicznej” byli zarówno pracownicy warsztatów działających w ramach programu Original SACHS Service, jak i niezrzeszonych, a zaproszonych przez partnerów biznesowych ZF Services.
Komentarze (0)