Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  08.01.2021, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Opel Insignia: wibracje i grzechotanie podczas jazdy

Pytanie: Zgłosił się do nas właściciel Opla Insignia z 2010 roku z silnikiem wysokoprężnym 2,0, który skarży się na wibracje i grzechotanie z czołowej krawędzi pokrywy przedziału silnikowego podczas jazdy. Słyszeliśmy te odgłosy podczas jazdy próbnej i udało nam się zawęzić obszar usterki do górnej blachy wspomagającej chłodnicy, ale nie możemy określić jej przyczyny. Czy słyszeliście o takich wibracjach, grzechotaniu?

Autodata, wiodący dostawca informacji technicznych w branży motoryzacyjnej, udostępnia sprawdzone przez producentów rozwiązania częstych problemów występujących w pojazdach. Oto odpowiedź w tym przypadku:

Odpowiedź: Tak, jest nam znana usterka dotycząca modeli Insignia i Astra-J z silnikiem wysokoprężnym 2,0 wyprodukowanych przed grudniem 2012 r. Jej przyczyną jest wibrowanie zaworu regulacyjnego ciśnienia doładowania spowodowane przez wahania podciśnienia. Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania znajduje się na górnej blasze wspomagającej chłodnicy. Zamontuj zbiornik podciśnienia, dostępny w dziale części Opla, do przewodu podciśnienia zaworu regulacyjnego ciśnienia doładowania (fot. 4). Jeśli nadal występują wibracje i grzechotanie, wymień zawór regulacyjny ciśnienia turbosprężarki. Powinno to zaradzić usterce.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony