Dariusz Płóciennik, menadżer ds. aftermarketu w grupie ZF oraz Agata Wysogrocka-Korczyńska, Head of Product Compliance ZF Aftermarket podczas targów Poznań Motor Show. Fot. Piotr Łukaszewicz
ZF Aftermarket prowadzi kampanię uświadamiającą kierowców o tym, jak ważne dla ich bezpieczeństwa jest korzystanie z oryginalnych części samochodowych. Niskiej jakości podróbki są atrakcyjne cenowo, co dla części właścicieli pojazdów jest argumentem kluczowym.
Działania związane z kampanią #KeepItReal with ZF Genuine Parts, bo o niej mowa, realizowano m.in. na stoisku firmy podczas zakończonych niedawno targów Poznań Motor Show.
- Mechanicy mają świadomość jakości oryginalnych części samochodowych, natomiast kluczem jest jeszcze przekonanie klientów warsztatów, którzy nie zawsze rozumieją, że jakość kosztuje - mówił nam w Poznaniu Dariusz Płóciennik, menadżer ds. aftermarketu w grupie ZF.
- Części podrabiane mają zupełnie inny skład, są nieprzetestowane, nikt nie kontroluje ich jakości. Montując je w samochodzi ryzykujemy życiem, chociażby przez znacząco wydłużoną drogę hamowania - podkreśla Agata Wysogrocka-Korczyńska, Head of Product Compliance ZF Aftermarket, Dodaje, że rocznie na świecie 35 tysięcy śmiertelnych wypadków spowodowanych jest podrabianymi częściami samochodowymi niskiej jakości. Na bezpieczeństwie nie warto oszczędzać.
Zapraszamy do wysłuchania całości wypowiedzi ekspertów ZF Aftermarket.
Czytaj także:
Jakie atrakcje przygotował ZF Aftermarket dla odwiedzających Poznań Motor Show 2024?
Komentarze (0)