Klientów można podzielić na dwie kategorie - tych, którzy w celu naprawy samochodu udają się bezpośrednio do dealera BMW, oraz tych, którzy korzystają z usług warsztatu niezależnego. Ponieważ obu instytucjom przyświeca wspólny cel - zadowolić klientów BMW i odnieść sukces handlowy - nazwać można je partnerskimi.
Program „Partnerstwo z jakością” polega m.in. na tym, że zakład dealerski BMW dostarcza właścicielom warsztatów/sklepów oryginalnych części i akcesoriów na atrakcyjnych warunkach. Ale to nie wszystko...
Oferta obejmuje:
- oryginalne części i akcesoria BMW z 24-miesięczną gwarancją
- Elektroniczny Katalog Części (ETK)
- uaktualnienia katalogów oraz materiałów promocyjnych
- pomoc techniczną - wskazówki montażu
- atrakcyjne rabaty
- indywidualnie ustalone warunki płatności
- centralną osobę kontaktową
- dostawę części do warsztatu/sklepu
Więcej na: www.bmw-partnerzy.pl
Komentarze (0)