Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  26.09.2017, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Philips X-tremeUltinon LED – uzupełnienie oferty oświetlenia głównego

Do sprzedaży wchodzą właśnie retrofity LED żarówek halogenowych H7. Tym samym oferta retrofitów Philips X-tremeUltinon jest już kompletna i można nimi zastąpić żarówki H4, H7 oraz H8/H11/H16.

Retrofit to określenie części zamiennej, która może zastąpić oryginalne wyposażenie samochodu, ale do konstrukcji której wykorzystano technologie nowocześniejsze niż użyte w oryginale. Rolą retrofitu jest unowocześnienie już istniejącego auta. W przypadku Philips X-tremeUltinon LED sprawdzona technologia diod LUXEON współpracuje teraz z optyką reflektora halogenowego samochodu. Rozwiązanie Philips o nazwie SafeBeam umożliwia prawidłowy, równomierny rozsył światła wytwarzany przez lampy X-tremeUltinon LED, które są zamontowane w reflektorach zamiast żarówek H4 lub H7. Silniejszy strumień białego światła zwiększa kontrast oświetlonych obiektów i poprawia widoczność. Kierowca ma więcej czasu na reakcję, przez co prowadzenie samochodu staje się bezpieczniejsze i bardziej efektywne. Bo im więcej widzisz, tym szybciej możesz zareagować.

Lampy Philips X-tremeUltinon LED sprawiają, że jazda jest przyjemniejsza dzięki niezrównanym parametrom strumienia światła. Temperatura barwowa 6500K – określana jako „arktycznie biała” – sprawi także, że samochód w jednej chwili zyska stylowy, nowoczesny, a nawet luksusowy wygląd.

„Nowe lampy X-tremeUltinon LED zapewniają potężne i jasne oświetlenie oraz precyzyjne parametry wiązki światła w połączeniu z nowoczesnym stylem. Ponieważ gama obejmuje nie tylko lampy do reflektorów przednich, ale także lampy do świateł pozycyjnych, stop, kierunkowskazów, a nawet podświetlenia tablicy rejestracyjnej, możliwa jest teraz modernizacja całego samochodu wykorzystywanego w sporcie” – mówi Steven Zimmer, Vice President Aftermarket, Lumileds.

Komentarze (4)

dodaj komentarz
  • ~ Pasjonat 4 ponad rok temu Gościu szanowny widać, że z Ciebie eksperd, jak wszystkie Polaki... No chyba, że jeździsz autem pokroju M-B S, czy BMW 7. Albo dopłaciłeś z 5k PLN do porządnych LEDów zamiast tych budżetowych z salonu. Większość takich LEDów no fajnie wygląda, ale świecą gorzej od dobrych halogenów. Nawet ksenony z ostatnich konstrukcji są zdecydowanie gorsze od tych pierwszych z lat 90-tych. Ja tam nie wiem, opieram się jedynie na opiniach ekspertów z branży. Także ciesz się tym swoim komputerem na kolach dla idiotów z marnymi LEDami, ja zostaję przy ksenonach i autkach nie młodszych niż 6-7 latki. Lubię sam prowadzić. ;)
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ gość 3 ponad rok temu Tyle mówi się o bezpieczeństwie, a producenci samochodów ciągle produkują auta z reflektorami o konstrukcji sprzed kilkudziesięciu lat z żarówkami H4, H7. Przecież takie coś świeci jak lampa naftowa. Ilu jeszcze trzeba ofiar, aby reflektory ledowe, xenon stały się wymaganym prawnie standardem?
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ Stefan Myszkowski 2 ponad rok temu Autor "Dociekliwy" ma rację. Opisane Retrofity LED - Philips X-tremeUltinon , zamienniki żarówek H4 , H7 i innych, nie posiadają europejskiej homologacji. NIE WOLNO ICH STOSOWAĆ NA DROGACH PUBLICZNYCH. Na niektórych rynkach europejskich nie są z tego powodu dostępne. Ale menedżerowie firmy Philips nie widza problemu, by na lewo i prawo je reklamować. Twierdzą, że przecież małym druczkiem informują o fakcie braku homologacji drogowej przez te zamienniki. Uważam to zdecydowanie za nadużycie ze strony firmy Philips, które w jej przypadku nie powinno mieć miejsca. Podczas targów Inter Cars rozmawiałem o tym z menedżerem firmy Philips, ale On problemu nie widzi - jest informacja o braku homologacji, jest. Problem leżypo stronie osoby, która będzie korzystać z tych retrofitów. W tym przypadku dziennikarze portalu nie popisali się rzetelnością, ale kilku innych mediów również.
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ dociekliwy 1 ponad rok temuocena: 100%  Niech żyje rzetelność dziennikarska. Zapomnieli o jednym "drobnym" szczególe: To oświetlenie LED typu retrofit zostało zaprojektowane do specjalnych celów i jest przeznaczone wyłącznie do użytku poza drogami publicznymi. https://www.autoexpert.pl/prod...
    oceń komentarz 1 0 zgłoś do moderacji
do góry strony