Do sprzedaży wchodzą właśnie retrofity LED żarówek halogenowych H7. Tym samym oferta retrofitów Philips X-tremeUltinon jest już kompletna i można nimi zastąpić żarówki H4, H7 oraz H8/H11/H16.
Retrofit to określenie części zamiennej, która może zastąpić oryginalne wyposażenie samochodu, ale do konstrukcji której wykorzystano technologie nowocześniejsze niż użyte w oryginale. Rolą retrofitu jest unowocześnienie już istniejącego auta. W przypadku Philips X-tremeUltinon LED sprawdzona technologia diod LUXEON współpracuje teraz z optyką reflektora halogenowego samochodu. Rozwiązanie Philips o nazwie SafeBeam umożliwia prawidłowy, równomierny rozsył światła wytwarzany przez lampy X-tremeUltinon LED, które są zamontowane w reflektorach zamiast żarówek H4 lub H7. Silniejszy strumień białego światła zwiększa kontrast oświetlonych obiektów i poprawia widoczność. Kierowca ma więcej czasu na reakcję, przez co prowadzenie samochodu staje się bezpieczniejsze i bardziej efektywne. Bo im więcej widzisz, tym szybciej możesz zareagować.
Lampy Philips X-tremeUltinon LED sprawiają, że jazda jest przyjemniejsza dzięki niezrównanym parametrom strumienia światła. Temperatura barwowa 6500K – określana jako „arktycznie biała” – sprawi także, że samochód w jednej chwili zyska stylowy, nowoczesny, a nawet luksusowy wygląd.
„Nowe lampy X-tremeUltinon LED zapewniają potężne i jasne oświetlenie oraz precyzyjne parametry wiązki światła w połączeniu z nowoczesnym stylem. Ponieważ gama obejmuje nie tylko lampy do reflektorów przednich, ale także lampy do świateł pozycyjnych, stop, kierunkowskazów, a nawet podświetlenia tablicy rejestracyjnej, możliwa jest teraz modernizacja całego samochodu wykorzystywanego w sporcie” – mówi Steven Zimmer, Vice President Aftermarket, Lumileds.
Komentarze (4)