Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  23.09.2019, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Piszczenie spod maski podczas rozruchu silnika

Piszczenie spod maski zgłaszane jest zazwyczaj podczas rozruchu. Jego przyczyną jest bardzo często pasek wielorowkowy osprzętu

Strona 2 z 2

Piski spod maski podczas rozruchu mogą mieć zatem wiele przyczyn. Najważniejsze to umieć rozpoznać, które urządzenie hałasuje: rolki, pasek wielorowkowy, sprzęgiełko alternatora czy sprzęgło wiskotyczne, a może wszystko naraz? Największy koszt niesie za sobą wymiana sprzęgieł, lecz równocześnie jest to najrzadziej wymieniany element w kontekście występowania tego typu hałasów. O czym warto pamiętać, kiedy staniemy przed decyzją o wymianie paska osprzętu czy powiązanych z nim urządzeń?

– Jeśli przyczyną będzie np. rolka prowadząca, nie warto ograniczać się do wymiany tylko tej jednej. Gdy nadmiernie zużył się jeden element, to istnieje duże ryzyko, że zaraz zużyją się kolejne i problem wróci. Dobrą praktyką jest zatem wymiana wszystkich współpracujących w ramach osprzętu elementów, co do których podejrzewamy zużycie lub uszkodzenie. Istotne jest także bazowanie na produktach wysokiej jakości. SKF to uznany producent łożysk, ale także wszelkiego rodzaju pasków i łańcuchów. Wybór naszych części to gwarancja bezproblemowej eksploatacji przez dziesiątki tysięcy kilometrów, co potwierdza wiele autoryzowanych i niezależnych serwisów samochodowych – podsumowuje Tomasz Ochman.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony