Części i regeneracja

Części i regeneracja

4 miesiące temu  30.09.2019, ~ Administrator   

Płukanie i odpowietrzanie układu chłodzenia po awarii pompy wody
Strona 2 z 2

W celu rozpoczęcia odpowietrzenia, należy przygotować sobie wcześniej dodatkowy płyn chłodzący, dokładnie taki, jaki krąży w układzie chłodzenia pojazdu. Procedurę rozpoczynamy od odkręcenia korka spustowego chłodnicy, przez który wycieknie płyn. Należy uważnie go obserwować – jeśli pojawią się w nim pęcherzyki powietrza oznacza to, że układ jest zapowietrzony. Równocześnie należy uzupełniać zbiornik świeżym płynem, gdyż jego poziom będzie się obniżał. Gdy płyn wyciekający z chłodnicy stanie się „jednorodny”, możemy zakręcić korek spustowy oraz zbiornik wyrównawczy.

Wymieniając poszczególne podzespoły układu chłodzenia, warto bazować na częściach sprawdzonych producentów, które zapewnią odpowiednią wydajność. Przykładem tego są pompy wody SKF, które powstają przy ścisłej współpracy z producentami pojazdów. Przewaga naszych pomp względem tanich zamienników polega głównie na doborze odpowiednich materiałów, łożyskowania pompy, jaki i uszczelniacza. W pompach SKF stosujemy uszczelniacze ceramiczne z dodatkową przestrzenią na ewentualne zanieczyszczenia. To wydłuża czas poprawnego działania pompy i w pewnym stopniu eliminuje wpływ drobnych zanieczyszczeń na właściwą pracę uszczelniacza – podsumowuje Tomasz Ochman.

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 4

  • 1
    ZADOWOLONY
  • 1
    ZASKOCZONY
  • 1
    POINFORMOWANY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony