Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  06.03.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Po uszkodzeniu paska do wymiany także rolki napinające i zwrotne

Pasek klinowy jest najważniejszym paskiem napędowym w samochodzie. Za jego pomocą napędzany jest cały szereg komponentów samochodu, takich jak choćby pompa wody, czy też alternator. Kiedy dojdzie do uszkodzenia paska wielożebrowego, powinny zostać wymienione także rolki napinające i zwrotne po to, aby zapobiec przedwczesnemu uszkodzeniu całego systemu – aż po całkowite zniszczenie silnika.

To porada warsztatowa od Meyle. Firma ta rozszerza obecnie swój asortyment w zestawach pasków żebrowych do łącznie 18 referencji. Wraz z 13 nowymi referencjami zestawów pasków żebrowych MEYLE-ORIGINAL dla samochodów użytkowych, producent z Hamburga oferuje od teraz nowe rozwiązania do napraw samochodów użytkowych. Kompletny zestaw, składający się napinacza paska, rolek zwrotnej i prowadzącej oraz paska klinowego, jest dostępny pod jednym numerem MEYLE i jest od razu gotowy do zamontowania. 

Rolki napinające i zwrotne MEYLE-ORIGINAL są wykonane ze stali i zapewniają, w przeciwieństwie do wersji wykonaych z tworzyw sztucznych, optymalne odprowadzanie ciepła. Tym samym rolka nawet przy szczególnie wysokich obciążenia termicznych pozostaje stabilna. Pewny tej jakości przekonany jest także zespół tankpool24 Racing Team. Wraz z MEYLE jako technicznym partnerem kooperacyjnym, zespół od pięciu lat zaufał m.in. rolkom napinającym i zwrotnym MEYLE‑ORIGINAL w swoich wyścigowych ciężarówkach w walce o mistrzostwo, w serii wyścigów FIA European Truck Racing.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony