Jeden z największych producentów samochodowych pomp cieczy chłodzącej Airtex wprowadził na rynek wtórny elektrohydrauliczną pompę cieczy ECF. Nowa pompa cieczy Airtex ECF to alternatywa oryginalnej, elektrohydraulicznej pompy cieczy stosowanej w 1,6 i 2,0-litrowych silnikach TDI z grupy VAG. Jednostki te są produkowane od 2012 r. i napędzają już ponad dziewięć milionów pojazdów w całej Europie!
Warty podkreślenia jest fakt, że pompa wykorzystuje opatentowaną przez Airtex technologię SWITCH ECF do zmiany natężenia przepływu, bez naruszania oryginalnego patentu, co czyni firmę pierwszym producentem oferującym prawdziwy zamiennik pompy cieczy OE, z dopasowaną technologią ECF. Zanim trafiła na rynek, opracowano 50 prototypów i przeprowadzono ok. 120 testów hydraulicznych. Łączny czas testów to 6500 godzin!
Airtex ECF - dokładnie tak jak oryginał - zmienia natężenie przepływu płynu chłodzącego w celu skrócenia czasu nagrzewania się silnika. Redukuje tym samym zużycie paliwa i poprawia skład emisji spalin w pierwszych minutach jazdy. Pompa cieczy ECF Airtex realizuje zatem te same zadania co oryginał, ale bez naruszania patentu OE.
Pompa Airtex ECF jest dostępna jako pojedynczy zespół pompy cieczy (numer referencji 1978) lub jako część zestawu (numer referencji WPK-197801) obejmującego pompę cieczy, pasek rozrządu, napinacz i rolkę prowadzącą.
Założona ponad 85 lat temu, w 1935 roku, firma Airtex jest producentem OE. Jej europejskie centrum technologiczne i produkcyjne to posiadający certyfikat ISO zakład o powierzchni 13.000 m2, który zatrudnia prawie 150 pracowników i jest w stanie wyprodukować ponad pięć milionów pomp cieczy rocznie. Oferta dla rynku wtórnego obejmuje pompy wody, pompy paliwa oraz zestawy rozrządu z pompą wody wraz z paskiem rozrządu Dayco OE.
Komentarze (0)