Wtryskiwacz, pompowtryskiwacz, pompa jednosekcyjna. Profesjonalna regeneracja układów wtryskowych Diesla z wykorzystaniem wszystkich dostępnych na rynku oryginalnych części zamiennych.
Rola części profesjonalnie regenerowanych w polskich warsztatach samochodowych rośnie. I nie ma co się oszukiwać – kluczowe są oczywiście aspekty finansowe. Profesjonalna regeneracja daje możliwość otrzymania produktu wysokiej jakości w dużo niższej cenie (niekiedy nawet o 60%). Jednakże – jak podkreśla specjalista ds. sprzedaży Genesis Turbo – następuje zauważalny wzrost konsumentów, dla których to jakość jest czynnikiem decydującym. Coraz częściej polski klient wybiera ekspertów, którzy cieszą się pozytywną opinią na rynku, choć koszty naprawy u nich bywają wyższe niż w innych warsztatach.
Dlaczego tak się dzieje?
- Niestety wielu regeneratorów nie dokonuje wymian żadnych uszkodzonych części w niesprawnym podzespole (wtryskiwaczu, pompowtryskiwaczu, pompie jednostkowej). Decydują się jedynie na czyszczenie i szlifowanie zużytych podzespołów, co w pierwszych tygodniach eksploatacji nie daje żadnych niepokojących oznak użytkownikowi o tym, że jego produkt nie został w pełni zregenerowany. Niedługo potem konieczna jest ponowna naprawa. Klient określony koszt już poniósł i poniesie go kolejny raz. Zatacza się koło: ponowna wizyta u mechanika, kolejna próba regeneracji lub konieczność zakupu nowej części, przestój auta w zakładzie i bardzo często występujący „efekt domina” - wadliwe podzespoły mają wpływ na inne części, powodując uszkadzania kolejnych komponentów w układzie - … czyli podwójne wysokie wydatki - przekonują przedstawiciele Genesis Turbo.
Dlaczego warto zaznajomić się z ofertę Genesis Turbo?
W Polsce znajdziemy wiele znanych i cieszących się dobrą opinią warsztatów zajmujących się regeneracją układów wtryskowych Diesla. Każdy z nich posiada swoje mocne strony oraz stałe grono klientów.
- Genesis Turbo niewątpliwie wpisuje się do tego kręgu. Decydując się na rozszerzenie swojego wachlarza usług, postanowiło zainwestować w zaawansowane technologicznie maszyny oraz urządzenia. Kompleksowo wyposażone laboratorium regeneracyjno-badawcze pozwala na przeprowadzanie regeneracji, dzięki której regenerowane części odzyskują parametry zadane przez producenta - dodają przedstawiciele firmy.
Istota posiadania najbardziej zaawansowanego parku technologicznego oczywiście zawsze musi iść w parze z wiedzą i doświadczeniem, którego pracownikom Genesis Turbo nie brakuje.
Zakup wszystkich urządzeń i maszyn to jedno, a drugie to nasza ogromna wiedza. Bez niej, proszę mi uwierzyć, niemożliwe jest dokonanie rzetelnej regeneracji. Nasi klienci otrzymują jedynie pełnowartościowe produkty – inne nie opuszczają tego zakładu – podkreśla specjalista ds. regeneracji wtryskiwaczy.
Zatem w posiadaniu jakich maszyn jest Genesis Turbo?
Carbonzapp Cru.2r
Jest to samodzielne stanowisko do testowania najnowszych wtryskiwaczy Common Rail wszystkich producentów. Możliwość generowania ciśnienia aż do 2500 bar pozwala na test najnowszych wtryskiwaczy CR.
„Przewagę nad innymi stanowiskami probierczymi daje nam funkcja regeneracji stosu piezoelektrycznego wtryskiwaczy, który jest częstym problem w przypadku samochodów sprowadzanych lub długo magazynowanych wtryskiwaczy. Taki zabieg przywraca pełną sprawność i długie działanie w przypadku braku uszkodzeń mechanicznych”.
Urządzenie dysponuje olbrzymią bazą danych i planów testowych, daje szerokie możliwości nadawania kodów korekt (Bosch, Delphi, Denso, a od niedawna Siemens VDO) oraz dużą powtarzalność wyników na tle certyfikowanych przez producentów stanowisk.
Carbonzapp UIPR-S
Stanowisko do dokładnego wewnętrznego czyszczenia pompowtryskiwaczy Bosch i Siemens. Pompowtryskiwacz poddany takiemu zabiegowi jest gotowy do testu na stole probierczym Bosch 815. UIPR-S daje możliwość wprowadzenia modyfikacji o dodatkowe sensory pozwalające na przeprowadzanie pełnych testów pompowtryskiwaczy.
EPS100
To ręcznie sterowany próbnik wtryskiwaczy wyposażony w układ odsysania mgły oleju napędowego - zwiększa komfort i bezpieczeństwo stanowiska pracy. Służy do badania klasycznych wtryskiwaczy mechanicznych.
Dodatkowo umożliwia przeprowadzenie pierwszego etapu naprawy pompowtryskiwaczy. Solidna konstrukcja pozwala na weryfikację nieszczelności i precyzyjne ustawianie ciśnienia otwarcia rozpylacza.
EPS815
Najnowsze urządzenie do testowania układów wtryskowych Bosch. Doposażenie EPS815 w Cambox i aktualną bazę Esitronic doskonale sprawdza się w przeprowadzaniu kompleksowych testów pompowtryskiwaczy i pomp jednostkowych. Duży zapas mocy i zapewniona stabilność obrotów sprawia, że urządzenie stanowi bazę z dużymi możliwościami przystosowania do testów najnowszych elementów układów wtryskowych.
Sposobność rozwoju o przystawki do testowania wtryskiwaczy CR i pomp wtryskowych Bosch stwarza jeszcze większe możliwości rzetelnej i terminowej realizacji zamówień. - Istnieje jednak jedna wada "konieczność precyzji pracy, która pozwala na test dopiero po dokładnym oczyszczeniu badanej części” - oceniają przedstawiciele firmy.
Kluczowe dla tematu regeneracji układów wtryskowych Diesla poza kompleksowo wyposażonym parkiem maszynowym oraz wiedzą ekspertów, jak wszyscy wiemy, jest także korzystanie wyłącznie z oryginalnych części zamiennych. Te, które pochodzą z innych źródeł, nie dają gwarancji sprawnego funkcjonowania podzespołu. Próba oszczędzenia w tym przypadku nigdy nie kończy się dobrze.
Komentarze (0)